AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 I går viste det seg at gubben har tenkt på en stund om jeg kanskje forsøker å sabotere for prøvingen ved å løpe på do etter sex Han ville høre om det var noe jeg ikke delte med ham - søt, altså! Beklager detaljer, men jeg pleier ganske kjapt å gå på do for å tisse, klemme ut overflødig og vaske meg. Jeg har tenkt at dette ikke har noe å si - at det som kommer frem kommer frem likevel. Men nå sluttet vi å hoppe av i svingen i sommer, og ingenting er skjedd. Foreløpig er vi ikke stresset, men denne kommentaren fikk meg til å tenke - reduserer denne flyingen på do kanskje sjansene for graviditet? Synes det er så ekkelt å sovne og våkne igjen med masse guffe overalt Burde jeg ligge 15-30 min og sette på alarm eller hva? Har tenkt at dette å ligge med rompa i været bare er tull, men kanskje det ikke er det?
Sissa Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Jeg pleier hvertfall å ligge litt etter sexen, når vi har sex rundt EL. Legger puter under rompa og ligger ca 20min! Men tror ikke det bør ha så mye å si at du går på do rett etterpå! Alt kommer jo ikke ut? Vet helt ærlig ikke jeg altså..
ablaze Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Jeg leste en plass at det kan være greit å ligge ca 10 min etterpå, men så gjør det ingenting å gå på do etterpå..
Athene Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Det har ingenting å si at du løper rett på do. Den sæden du "trenger" blir skutt avgårde men en gang. Det er farten på ladningen som gjør at de når frem, så det er ikke slik at sædcellene renner inn.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Hvorfor haster du slik på do da, ts? Legg baken på ei stor og høy pute og beina opp etter veggen og tenk befruktende tanker. Kanskje det hjelper?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg haster i allefall på do sporenstreks etter sex fordi jeg ellers får skikkelig jævlig smertefulle urinveisinfeksjoner.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Ja, er ikke litt av poenget at mannen SKYTER og treffer blink? Dersom tyngdekraften var viktigst her, ville vi vel fra naturens side hatt sex mens vi stod på hender?
Athene Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Ja, er ikke litt av poenget at mannen SKYTER og treffer blink? Dersom tyngdekraften var viktigst her, ville vi vel fra naturens side hatt sex mens vi stod på hender? Haha, ja, det er nesten riktig forstått. Ladningen skytes godt inn, noen få celler begynner noen timers ferd mot egget oppe i eggstokken. Disse svømmer i "kanaler" i utfloden, og vil ikke bli skylt ut igjen i det man reiser seg. De cellene som er på riktig vei mot målet vil ikke bli forstyrret av om man går på toalettet, tar en joggetur, eller hva enn man gjør. Men det er ganske morsomt å se at nettet florerer over av folk som trur at man må ligge med beina oppover veggen en halvtime etter sex, eller risikere UVI ved å sove med ladningen inne i seg. Det viser litt lite kunnskap om hva som faktisk skjer. Det er ikke tyndekraften som gjør at vi blir gravid, da ville jo alt vi har "oppi der" bli skylt ut hver gang vi står oppreist. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Takk for svar, folkens ;-) Vi får se hva vi gjør videre, men når jeg føler for å springe på do kommer jeg nok til å fortsette med det!
Gjest imli Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 (endret) Det er berre tull at å gå på do minkar sjangsen for å bli gravid. Tvert om er det lurt å tisse rett etterpå, for å unngå urinvegsinfeksjon. Endret 12. november 2011 av imli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå