Gå til innhold

Vorspiel -hvor mye drikke bruker du å ha med?

magolia

Anbefalte innlegg

EN flaske vin er vel nok, men i tilfelle vorspielet varer og varer...er det dumt å ta med litt ekstra?...eller ser det dumt ut?

Hvor mye bruker dere å ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca en sixpack eller en liten flaske vin.

Er ikke dumt å ta med for mye, det du ikke drikker opp kan du vel hente senere eller ta med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt måte å holde forbruket nede på :wink:

Jeg tar med meg en flaske vin på vorspiel. Når denne er tom, så er det uansett på tide å drikke litt vann for mon del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vorspiel holder det som regel lenge med en flaske vin, men det hender jeg tar med noen flasker øl/rusbrus i tillegg dersom det er sjanser for at man aldri kommer seg ut.

Det som ikke drikkes opp settes igjen til de som har hatt vorspielet/festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal på vorspiel-som-kanskje-blir-en-hel-fest, tar jeg med så mye som jeg tror jeg vil ha i løpet av hele festen (som regel for mye). Hvis vi går på byen, lar jeg bare drikken stå og henter det siden (evt tar det med i en stor veske som jeg sjekker inn i garderoben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

1 flaske vin til vorspiel som regel!

Pleier å holde det...

Har jeg med mer drikker jeg kanskje opp det å før jeg drar på by`n!

Er det vorspiel/fest har jeg gjerne med litt ekstra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Enten en flaske vin, eller 4 øl. Jeg liker egentlig best G&T, men det blir litt for slitsomt å drasse på. Og nei, drikke som skulle bli til overs, lar jeg verten nyte godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang å hente drikken som settes igjen.

Det kommer i grunn an på hva det er. To-tre øl gidder jeg ikke å hente, det får verten beholde som var grei og hadde fest/vorspiel. Men hvis jeg har en nesten full flaske gin stående feks, så henter jeg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar med en flaske vin og noen oel eller rusbrus... Henter kun tilbake drikke hvis det er sprit etc... Blir for dyrt aa sette igjen det paa hvert vorspiel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det ikke vanlig å gå ut før rundt midnatt- så for meg er det vanlig å ta med to flasker vin.

Vi sitter jo ogte å drikker fra kl19-20- så da er det passelig!

Evt drikke som blir igjen får verten- bortsett fra når det er fulle flasker sprit..

Nå er det noen måneder siden jeg har vært på fest men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...