AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Møtte broren til typen min (som er en god del år eldre enn meg) for ikke mange dager siden, og broren hans er omtrent på min alder. Har bare hilst på han en gang.Det var noe ved ham som jeg ble så tiltrukket av... øynene hans, smilet, håret... gud, så kjekke han var. Faen heller... jepp, jeg vet dette ikke vil gå uansett, og jeg har ingen ønsker om å gå i fra typen min til fordel for broren. Aldri, men likevel - at jeg tenker på broren hans flere ganger om dagen, irriterer meg grenseløst, forj eg elsker jo kjæresten min! Noen som har vært i lignende situasjon? Frustrerende dette
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Eyecandy er greit Men ikke noe mer enn det. 2
Gjest Lise Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Jeg er også forelsket i broren til kjæresten min, men jeg utnytter det med hemmelige og søte smil fotflørt og sliketing så ikke typen min merker noe:) <3 jeg elsker kjæresten min, men som sagt du kan ta krydder på sitvasjuen <3 Broren ser litt rart på meg, men det driter jeg i
Gjest Sakone Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Jeg er også forelsket i broren til kjæresten min, men jeg utnytter det med hemmelige og søte smil fotflørt og sliketing så ikke typen min merker noe:) <3 jeg elsker kjæresten min, men som sagt du kan ta krydder på sitvasjuen <3 Broren ser litt rart på meg, men det driter jeg i Kvalmt å gjøre slikt mot kjæresten sin. 16
Gjest flørtær Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Du er ikke den eneste flørter med dama til broren min
Gjest heklepleddet Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Jeg er også forelsket i broren til kjæresten min, men jeg utnytter det med hemmelige og søte smil fotflørt og sliketing så ikke typen min merker noe:) <3 jeg elsker kjæresten min, men som sagt du kan ta krydder på sitvasjuen <3 Broren ser litt rart på meg, men det driter jeg i Respektløst. 3
Gjest pålogget Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 hadde sex med brorn til typen mens jeg var på besøk hos dem ute på landet. Ganske riski men verdt det Typen min dusjet eller var oppe på loftet og spilte CS mens jeg og brorn hadde oss
Chinka Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 hadde sex med brorn til typen mens jeg var på besøk hos dem ute på landet. Ganske riski men verdt det Typen min dusjet eller var oppe på loftet og spilte CS mens jeg og brorn hadde oss Og du er ikke flau over det som skjedde?
Sweet77 Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Fy F... eier dere ikke moral !?! Håper "kjærestene" deres gjør akkurat det samme mot dere. Skam dere, det der er fullstendig lavmål...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Jeg har kjent litt på det samme. En voldsom tiltreknin mot broren til sambo. Har faktisk ikke møtt ham enda, siden han ikke bor i norge, men en dag møtes vi. Har lyst til å bare få det overstått, føler meg råtten for å være så tiltrukket av broren til han jeg elsker. Jeg håper det bare er fantasi og virkeligheten er annerledes... Anonym poster: 1968a64f5690fe1d45e855d237afa42a
Dalila Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 Dette var ikke hyggelig lesning... For et svik.
Gjest pålogget Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Og du er ikke flau over det som skjedde? jeg var ganske ung da dette skjedde. Men er ikke noe jeg er stolt av idag, holder det fint for meg selv så slipper jeg å skjemmes over det
Cristella Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 Been there, done that. Men var alt for glad i kjæresten (eksen, nå da) til å gjøre noe. Dessuten var broren sammen med en veldig god venninne av meg. Og du som gjennomførte dette; fy!
Gjest Snuppi Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 hadde sex med brorn til typen mens jeg var på besøk hos dem ute på landet. Ganske riski men verdt det Typen min dusjet eller var oppe på loftet og spilte CS mens jeg og brorn hadde oss Tragisk! Stakkars mann som er sammen med deg. Han er blitt ført bak lyset av deg og sin egen bror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå