Gjest Fortvilt Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Neida vi er vel ikke det, men når man ser at man er redd for helsa og slutter å røke, spiser ikke kjøtt fra sverige osv osv osv, men man kliner seg inn med alle rare stoffer i håret, på huden, på leppene uten å spørre hva det inneholder, da kan man lure om det er noe vits å være så påpasselig med alt det andre. Viste du at alt du får på butikken av kosmetikk inneholder for eks. aluminium? er det noe rart mange (svært mange) får allergi i voksen alder, men røyken får skylda, for kosmetikk industrien er den som trekker i trådene. det er til å grine av.... det er en plass som man kan få noen produkter som er 100% rene produkter etter eldgamle oppskrifter, produktene er dyrere enn vanlige man får på butikken, og de utvikler nye produkter etterhvert. Hilsen fortvilt forbruker Ps svar meg så sender jeg deg adressen!
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 *nysgjerrig* Nok et reklamefremstøt på KG?
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Tror jeg også, og dessuten tror jeg at forskningen faktisk har beveget seg noe framover i løpet av 100 år...
Siri Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Jeg er sikkert kjempedum. Kan du sende meg adressen?
orakel Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Jeg vil minne om at det ikke er tillatt å drive reklame via innleggg på forumet. Ønsker du reklameplass kan dette ordnes gjennom redaktør: [email protected] Det er heller ikke tillatt å bruke forumet til å samle e-postadresser for å formidle reklame. Kvinneguidens Regler Orakel - moderator
Gjest Poirot Skrevet 11. desember 2003 #6 Skrevet 11. desember 2003 Jeg tror ikke noe på at det er aluminium i alle hudpleieprodukter.
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 Enkelte antiperspiranter inneholder aluminium for å nedsette svetteproduksjonen, men at det egentlig skal være så farlig, vet jeg ikke. Tross alt selges slike ting også på apoteket. Enkelte tilhengere av naturkosmetikk lager hypes på at alt naturlig er bra, men personlig liker jeg en miks av natur og har faktisk på enkelte områder tro på moderne forskning (selv om jeg IKKE tror på mirakelprodukter av ulike typer)
Glitnir Skrevet 12. desember 2003 #8 Skrevet 12. desember 2003 Viste du at alt du får på butikken av kosmetikk inneholder for eks. aluminium? er det noe rart mange (svært mange) får allergi i voksen alder, men røyken får skylda, for kosmetikk industrien er den som trekker i trådene. Nå står det ingenting på varedeklarasjonen på mine produkter om aluminium, og det er jo svært strenge krav til merking av slike varer. Og når det gjelder allergi, så er det jo vitterlig mest barn som får dette, langt flere enn før. Og det tror jeg skyldes helt andre ting, f.eks. at barna i dag er altfor mye inne, og i tillegg overbeskyttes både hygienemessig og på andre måter, de tåler mao ingenting lengre. Men det var en helt annen diskusjon som jeg ikke skal ta her og nå... :kgblunk:
Gjest fortvilet Skrevet 12. desember 2003 #9 Skrevet 12. desember 2003 Du og vi andre vet ikke hva som står på flasker og krukker, det gjør ikke forskere heller. jeg har sjekket litt om hvem som får allergi og økningen er størst hos voksne. Det er ingen krav om merking av kosmetikk, de er ikke engang under SNT, disse inkaller kun noen produkter hvert år men pga at ikke engang de vet hva vitamin pp eller noen av de andre lurevitaminene osv, er kan ikke de gjøre noe. når man ser på reklamen hvor en 20 åring står med anti rynke krem, og folk kjøper og tror de skal få samme hud, da kan man lure på om vi lar oss lure. jeg skal ikke gi noen adresser her man får bare lete til man finner den rette produktet. Ps. takk for innleggene Hilsen fortvilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå