Gå til innhold

Er det bra og spise mye knekkebrød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 3-4 ukene kun spist knekkebrød til frokost,lunsj og kveldsmat, er det bra i lengden?Jeg spiser grove knekkebrød som wasa husman, wasa havre og ryvita knekkebrød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, blir ikke det litt ensidig kosthold? For ikke å snakke om kjedelig.

Skrevet

Hmmm, blir ikke det litt ensidig kosthold? For ikke å snakke om kjedelig.

Det frister ikke med brød,men har spist en porsjon med havregrøt...

Skrevet

Det beste er jo å spise variert. Finnes mye annet enn brød du kan spise i stedetfor knekkebrød.

Skrevet

Det beste er jo å spise variert. Finnes mye annet enn brød du kan spise i stedetfor knekkebrød.

Hva da f.eks?

Skrevet

Hva da f.eks?

Unnskyld at jeg spør, men vet du virkelig ikke det i en alder av 24?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har spist kun knekkebrød siden 2005. Dette på grunn av fordøyelsessystemet (dette var altså etter legens anmodninger) og de problemene jeg fikk av vanlig brød. Måtte starte med riskaker e.l. og utvidet utvalget etterhvert. Fungerer helt utmerket, blodprøvene viser helt fine nivåer av alle mulige saker og ting vi trenger, og magen min er så utrolig mye bedre! Bonusen er mye mindre luft i magen, ser ikke gravid ut, og jeg tok av meg.

Skrevet

Jeg spiser 2 knekkebrød til frokost hver eneste dag. Kjedelig, men sunnere enn brød.

Skrevet

Jeg spiser 2 knekkebrød til frokost hver eneste dag. Kjedelig, men sunnere enn brød.

Hvordan i alla dar klarer du deg på kun to knekkebrød om morgenen? Jeg hadde blitt fryktelig sulten ganske fort igjen.Men så trener jeg hardt 6 dager i uken da.Og da trenger jeg nok litt mere enn to knekkebrød:-) Trener du?

Skrevet

Klart du kan spise knekkebrød til både frokost, lunsj og kvelds. Men tilsett gjerne masse tomat, skinke og egg på. Til lunsj ville jeg hatt en kyllingsalat ved siden av da proteiner holder deg mett lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...