AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Moren min skal gifte seg med hennes nye kjæreste/samboer (eller... de har vært sammen lenge da). Hun er 50 år så hun har alt av bestikk og vaser og alt sånn tilbords-ting liksom. Jeg skal være fotograf i bryllupet og har kjøpt et sånn bryllupsalbum jeg skal lime inn bildene, skrive litt og klistre inn fine ting og sånn. Dette kostet 850 + at jeg må jo fremkalle bildene - så blir det kanskje ca 1000. Er det stor nok gave å gi fra meg og samboer til henne og mannen? Eller blir det teit å gi det fra meg og sambo siden det er jeg som tar bildene? Tenkte å enten kjøpe kjøkkenglass og/eller en blomst sånn at de får noe på dagen sin også. Noen tanker/meninger? Har ikke så veldig god økonomi sånn ps!
CathFoto Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Du trenger ikke kjøpe noe mer. Skulle de leid en fotograf til å gjøre samme jobben så hadde det MINST kostet 15000,-med foto hele dagen+album. Og samboeren kan også være med på det. Men skriv i kortet at gaven inkluderer album med bilder.
Labello Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 En kurv med champange, to champange-glass (kanskje male på dato?), noen fine lys, noen håndkler eller noe (for å fylle litt opp) + kortet der det står det derre med bilder og album og slik. Få surra rundt litt cellofan, og dette blir en flott gave!
Niennas Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Hva med en modningsvin? Som f.eks. skal modnes i fem år, eller ti år, sånn at de har noe å kose seg med på femårsdagen eller tiårsdagen deres
Gjest Adriane Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 En kurv med champange, to champange-glass (kanskje male på dato?), noen fine lys, noen håndkler eller noe (for å fylle litt opp) + kortet der det står det derre med bilder og album og slik. Få surra rundt litt cellofan, og dette blir en flott gave! Kjempegod idé!
Gjest Adriane Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Hva med en modningsvin? Som f.eks. skal modnes i fem år, eller ti år, sånn at de har noe å kose seg med på femårsdagen eller tiårsdagen deres Også en god idé! :D
Lille Rosa Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Jeg syns at "bare" fotografering og album er en kjempefin gave i seg selv jeg! Det er en gave som er både personlig og fin! Om dere vil bruke mer på gave, så syns jeg det var et godt forslag med champagne osv.
bobbi Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Jeg syns at "bare" fotografering og album er en kjempefin gave i seg selv jeg! Det er en gave som er både personlig og fin! Helt enig Det er en kjempeflott gave, det synes de sikkert selv også.....alle vet jo at fotografering er kjempe dyrt. Jeg hadde blitt kjempe glad for en sånn gave ihvertfall
Amens Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Synes album holder i massevis^_^ Det blir en utrolig flott og personilig gave. Jeg håper litt at noen av mine kreative og studerende venner som ikke har så mye penger velger å gi meg noe slikt når jeg skal gifte meg^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå