Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #21 Del Skrevet 11. desember 2003 Vi skal ha hjemmelaget kirkeprogram' date=' håper bare de ikke blir glorette og skjeve.... hi hi :D[/quote'] Det går sikkert bra, Snurre... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. desember 2003 #22 Del Skrevet 12. desember 2003 Din tilkomne svigermor høres i grunnen nøyaktig ut som min tilkomne svigermor... Er det bare gutter som får slike mødre? Uansett...Vi skal har kirkeprogram. Svigermor får ta en salmebok om hun ikke liker det. Ja, jeg tror bare gutter får slike mødre! Og vi må holde ut med de som svigermødre :evil: Ja, ja godt det er flere av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 12. desember 2003 #23 Del Skrevet 12. desember 2003 Mamma jobber på trykkeri og er grafisk designer, så hun ordener den saken. Flott at man slipper å gjøre alt selv. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. desember 2003 #24 Del Skrevet 14. desember 2003 Vi var i en vielse i sommer der de hadde salmebok, og det fungerte da det (bortsett fra at det er to bøker du må knote med da ) Selv lagde jeg kirkeprogram selv, og de ble så fine atte. Angrer ikke på at vi valgte det nei :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 14. desember 2003 #25 Del Skrevet 14. desember 2003 Vi var i en vielse i sommer der de hadde salmebok, og det fungerte da det (bortsett fra at det er to bøker du må knote med da ) Selv lagde jeg kirkeprogram selv, og de ble så fine atte. Angrer ikke på at vi valgte det nei :-? 2 bøker????? Brukte de både de blå og røde salmebøkene? Eller en annen bok? Når jeg skrev at ganske mange bruker salmebøker, glemte jeg å skrive at de fleste som bruker salmebøker ikke er bridezillas som dere:) Og... det finnes mange fine kirkeprogram også da.. Sjøl om jeg synes salmebøkene er flotte de også. Lampeskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. desember 2003 #26 Del Skrevet 16. desember 2003 De brukte både den røde og den blå - 2 salmer fra hver. Og ikke var det satt opp noen oversikt over hvilke nummer heller, så det måtte presten opplyse om. De fleste bladde og bladde og fant ikke salmen før langt inn i første verset......Da bestemte vi oss for kirkeprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi skal bruke salmebøker. I vår kirke er det bare en bok og presten forsikkret meg om at det pleide å gå fint å finne fram i de. Jeg hadde lenge tenkt på kirkeprogram , men siden det bare er 14 dager igjen nå så velger jeg å bruke tiden min på andre småting som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå