Gå til innhold

Vinterbruder hvor langt er dere kommet i planleggingen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 20 dager til jeg blir gift. Gleder meg vilt :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet til panikken! :ler:

78 dager igjen og det eneste som er klart er lokalet og min kjole...

Holder på å forhandle med fotografer, og jobber på spreng med å få ferdig innbydelser, og samtidig er det selvfølgelig julestri, i tilegg til jobb og kurs, og jeg får 2 venninner på besøk som skal være her hele helga ... Hjelp! :roll: Og bryllupsreisen skulle også helst vært bestilt før helga. Og brudgommen har selvsagt vært bortreist halve uka sånn at alt ble ekstra forsinket.

Regner med at det blir litt tid i jule til planlegging da, vi må bare få bestilt turen og sendt innbydelsene nå før jul.

Gleder meg sinnsykt da! :D Tenk bare 2 1/2 mnd igjen! :hoppe:

Skrevet

16 dager igjen:-)

Begynner å lure på hva jeg har glemt :wink:

Er ferdig med bordkort, laget kirkeprogram og hefte til å ha under tallerken..... Samtale med presten har vi også rukket å hatt! Transport, blomster og klær til begge er i orden! Menyen er bestemt og resten fikser Nordre Skøyen Hovedgård. Fotograf og bryllupssuite er i boks!

Noe jeg har glemt?

Skrevet

2 dager igjen, og jeg må kjøpe meg strømpebukse.. Det er det tror jeg. Pluss at pappaen min kanskje blir værfast og ikke kommer seg.. Da blir jeg lei meg da.. Gå bort dumme uvær!!

Skrevet

Pluss at pappaen min kanskje blir værfast og ikke kommer seg.. Da blir jeg lei meg da.. Gå bort dumme uvær!!

Skrevet

5.5 uker igjen og jeg begynner å få "nerver".... (gode nerver altså.... kanskje sommerfulger hadde passet bedre)

Det som står igjen er bordplasseringer, bordkort, menyer, kirkeprogramm, bekrefte limo, bestille bryllupskake, ++ litt småting.

Ja også klær til cappomannen!!!! Det har han ikke fått gjort enda!

Skrevet
5.5 uker igjen og jeg begynner å få "nerver".... (gode nerver altså.... kanskje sommerfulger hadde passet bedre)

Det som står igjen er bordplasseringer, bordkort, menyer, kirkeprogramm, bekrefte limo, bestille bryllupskake, ++ litt småting.

Ja også klær til cappomannen!!!! Det har han ikke fått gjort enda!

:enig::enig::enig:

+ undertøy, blomster, sko, tale, og herre gud så dårlig tid jeg har :lol:

Bare 2 måneder og 17 dager igjen til (jul) :nisse:

Skrevet

Slapp av folkens, det ordner seg.....

*Tex har god tid og er foreløpig tøff i trynet* :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...