Gå til innhold

Onanerer ikke lenger.......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får meg alrdi til å onanere lenger. Uansett. Det passer seg liksom aldri, og jeg føler meg ekkel visst jeg gjør det da jeg tenkte jeg burde. På en måte..

Nå er det ca 4 mnd siden sist gang jeg onanerte, kanskje 3 mnd pluss/minus siden jeg var med en mann.

Jeg nærmer meg 30, og har vært aktiv siden jeg var 16. Aktiv og aktiv, men var ikke jomfru lenger, og har kost meg med forskjellige kjærester, ons osv siden.

Jeg onanerte første gang da jeg var 12, og har vel gjort det ofte siden også. Kunne være oppi 5 ganger daglig i perioder..

Kan si at jeg har vært misbrukt seksuelt som barn.

Noen som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre? Lege høres uaktuelt ut hm........... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare og oanere da.

Skrevet

Ts her.

Nei, jeg får det ikke til........ :( Så jeg kan ikke bare gjøre det. Føles som at jeg ikke er "ren" lenger visst jeg gjør det, og får dårlig samvittighet....

Jeg vet det høres umulig og sykt ut, men jeg spør her i håp om at noen vet hva som kan feile meg.....

Skrevet

plager det deg å ikke gjøre det? hvis ikke så laar du det bare ligge til du kanskje plutselig får lyst igjen.

det gjør ikke noe om det ikke plager deg, fordi om at alle andre gjør det er en myte.

Skrevet

Hvorfor føler du deg ikke ren? Hvorfor får du dårlig samvittighet?

Skrevet

Jeg hadde det som deg da jeg var yngre, følte meg skitten , spesielt etter at jeg var ferdig med å onanere. Det gikk heldigivs over når jeg ble eldre og skjønte at jeg ikke gjorde noe galt. Kan hende det har med at du har blitt misbrukt å gjøre at du tenker slik?

Skrevet

Jeg hadde det som deg da jeg var yngre, følte meg skitten , spesielt etter at jeg var ferdig med å onanere. Det gikk heldigivs over når jeg ble eldre og skjønte at jeg ikke gjorde noe galt. Kan hende det har med at du har blitt misbrukt å gjøre at du tenker slik?

Ts her.

Ja, jeg har tenkt på at det kan være en årsak, men skal "reaksjonen" komme så seint? Jeg har aldri hatt problemer med dette før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...