AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg har nettopp kjøpt disse støvlettene på H&M: http://www.hm.com/no/product/94717?article=94717-A De er gode å gå med, har fin tupp og er i godt materiale. Det eneste jeg er usikker på, er lengden på "skaftet". Skoen stopper jo midt på leggen - en veldig uvant lengde for en som er vant til ankelstøvletter eller "vanlige" støvletter som stopper rett under kneet. Er disse støvlettene helt rare eller synes dere de er fine?
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 De er fine, men jeg liker ikke det feltet på siden. :o
Gjest scorpio Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 De var fine, minus feltet på siden. Kan anbefale sixtyseven: oxford om du er keen på noe med lavere hæl til hverdags, utrolig gode å gå med!
Gjest NozMonster Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 de var helt ålrighte, men de minner meg litt for mye om ridesko til at jeg villle brukt dem!
Compaq Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Syns formen ble veldig rar med tanke på at skaftet var så høyt,men sett bort fra det er de helt ok
Hecubaa Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Jeg syns de var noen centimeter for lange for den typen boots, men ellers helt ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå