AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg ønsker meg ei stor og romslig toalettmappe til jul. Men hvilken da egentlig? Jeg er ikke jålete av meg, men likevel opplever jeg alltid problemer med å få med meg det jeg trenger på tur. Jeg har gjerne med meg to toalettmapper, og det er fullstendig kaos i begge. Det jeg har lyst på er en stor en med flere rom. Ikke sånne rom som er skjult bak glidelåser, for da ender jeg med å åpne alle glidelåsene i leting etter det jeg skal ha, og det jeg leter etter er alltid bak siste glidelås. Så jeg ser for meg en toalettmappe med stive kanter og adskilte rom som også er i et litt stivt material. Og da ser jeg for meg at det eneste fornuftige er å ha åpning på toppen. Noen som skjønner hva jeg mener? Og kanskje har tips om hvor jeg kan finne noe sånt?
Lykkelitenen Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg har en genial toalettmappe fra Vita, den er stor, enkel (sort) og kan henges opp. Jeg har aldri sett andre toalettmapper som har så god plass i seg som denne! Den har flere rom i seg og når den henger er alt oversiktilig. Anbefales.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Jeg tror jeg har samme som deg Lykkelitenen, men jeg leter etter en med enda mer duppedittrom Og så har glidelåsen røket på min
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Noe lignende denne? Men har ingen peiling på kvaliteten.. Min lenke
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Min lenke Denne virka også ganske grei.
Gjest Jytte Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Jeg har en svart toalettmappe fra Samsonite. Den er stor og kan brettes ut og henges opp i en integrert krok. Mappen har masse små og store rom så jeg har plass til alt mulig når jeg reiser. Kvaliteten er helt utrolig bra. Jeg har hatt min i 10-12 år og den er akkurat like hel og fin.
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Noe lignende denne? Men har ingen peiling på kvaliteten.. Min lenke Den så helt genial ut! Jeg har selv en jeg henger opp, helt glimrende på små hotellbad og det er god plass i den. Men sminken med alle sine små blyanter, koster osv har jeg i egen pung, for den store mappa er ikke noe bra å ha masse dubbeditter i. Men den er stor nok til at jeg kan ha sminkepungen oppi den, så min løsning er altså å ha en liten mappe i den store mappa
Jade Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Jeg er veldig fornøyd med denne: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2587342
Quirky Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Jeg er ekstremt fornøyd med min Weekender-bag fra ZPM.Den har minst fem rom av forskjellig størrelse, både gjennomsiktige og "indre" rom, rom med glidelås og et stor rom uten. Man får plass til overraskende mye oppi, selv om den sammenrullet tar liten plass. Kvaliteten er super, jeg har hatt min i flere år, og ikke så mye som en glidelås fusker. At den kommer i masse forskjellige fiiiine mønstre/farger er ikke noe minus, heller...:D Før førte ZPM "makeup-rolls" også, samme prinsippet, men mindre, og med kun gjennomsiktige, lukkede rom, de er fantastiske- synd de ikke fås lenger. Jeg har et sett med en weekender-bag og tre makeup-rolls, alle i kumønster. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå