AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg er dame. Hva skal jeg gå med da?
Gjest Spinell Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 På norsk kan vel dette oversettes til "antrekk: smoking", hvilket vil si såkalt aftenkjole til damer. Her er noen tips.
Potetnesen Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 En kjole ! Enten en gulvlang eller en knelang, uten stropper helst! Rød, Svart, Lilla eller Blå
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Så kjolen må ikke være lang, ihvertfall nedenfor knærene?
Potetnesen Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Så kjolen må ikke være lang, ihvertfall nedenfor knærene? Om en kvinne har riktig selvtillit kan hun kle alt! Det kommer litt an på fasongen din og hvilke hudfarge, øyenfarge og hårfarge du har. Gå inn på en finkle butikk og spør hvilken kjole som passer best til din fasong og hvilke farger.. men for å være sikker uten hjelp hadde jeg valgt en sort/mørk kjole eller en mørk lilla, mørk rød, mørk grønn eller mørk blå kjole. En knelang, enten over eller nedom knærne. Med litt slør og sving i skjørtet, og en stram og fin overdel som viser størelsen og formen på brystene dine.. få fram de kvinnelige formene!! Hihi, lykke til :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå