Gå til innhold

Forslag til date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det noe annet man kan finne på enn å se på film, spise på resturant eller kino? Forslag mottas med stor takk :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Badedrakt
Skrevet (endret)

Dere kan jo gjøre en aktivitet sammen :)

Dra til en skøytebane, ridetur, klatrepark osv.

Eller ha en spillekveld hjemme, alltid koselig det

Endret av Badedrakt
Skrevet

picnic i parken. gå en tur. fisketur. sightseeing. danse.

Det er bare å bruke fantasien litt :)

Det beste er vel å finne en felles interesse (iallfall om det er i startfasen av datingen), og finne på noe som har med denne interessen å gjøre...

Skrevet

Gå på et galleri sammen?

Skrevet

Kunstutstilling, så kan dere kanskje spise lunsj eller ta en kopp kaffe etterpå?

Fint å kunne gå rundt og det blir aldri pinlig stillet. Dere har noe å snakke om og dele.

Men så må du ha litt interesse for kunst da.

Konsert. Her er det også opplevelser å hente og masse å snakke om! Konsertdater kan være seriøse eller det kan være noe mer sosialt. Men pass på så dere ikke tar med én til, hvis dere ikke kjenner hverandre så godt. Det hendte med meg en gang, jeg fikk nesten ikke snakket med fyren jeg var interessert i...

Dagstur til en nærliggende by eller pent sted eller museum eller hva som helst :)

Dere får snakket påturen til og fra, dere får en felles opplevelse og kanskje dere kan slenge på et kafébesøk. Men her må dere kjenner hverandre litt fra før da.

Jeg synes det å lage mat sammen er kjempekoselig! Hvis dere liker å lage mat, foreslå å lære bort en rett, eller spør om du kan få undervisning?

Skrevet

hva med biljard eller bowling? det er moro,og lett å flørte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...