Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor vi blir kritisert jeg, vi tisser i et sluk. Kroppene våre er skitnere enn urinen..

Du dusjer i et sluk også, alikevel strekker vannet i form av damp seg ut over hele rommet. Det er slik det blir dugg på speilet ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, ja. Men ikke helt. For urin er jo ikke det mest uhygeniske som finnes. Tross alt.

Tho - det kommer ann på øyet som ser. Noen liker tiss, andre ikke :ler:

Det er sterilt i det det kommer ut. Det som har blitt fraktet via damp til resten av badet og blitt liggende er det derimot ikke.

• Liker 3
Skrevet

Du dusjer i et sluk også, alikevel strekker vannet i form av damp seg ut over hele rommet. Det er slik det blir dugg på speilet ;)

tissedugg :fnise:

• Liker 1
Gjest frøken am
Skrevet

Neida!

Bruker forhenget og spyler rundt som F før jeg trekker for! 0 problem.

Skrevet

Neida!

Bruker forhenget og spyler rundt som F før jeg trekker for! 0 problem.

På mitt speil er det dugg selv om forhenget er fortrekt. Men det er ikke tissedugg :nigo:

Skrevet

Hvis man googler etter bilder av jenter som tisser... :hakeslepp: er det veldig vanlig at de smiler og er veldig fornøyde på bildene, kanskje det er derfor jeg synes de er så søte.... :hjerter:

(det er ihvertfall tydelig at dette temaet er morsomt for mange :biggrin: )

Skrevet

Ja, det er vi ikke uenige om. De fleste vil vel ha wetsex i dusjen, badekaret eller kanskje ute i naturen, på et svaberg el. Skal man ha wetsex i sengen får man i det minste bruke et gummilaken el.

Uhm hæ?! Du tisser ikke i dusjen, men det er greit med wetsex i dusjen? :klø:

Ja, for som jeg skrev er urin ferskvare og bare appetittelig når den kommer rett fra kroppen, og har man wetsex gjør man grundig rent etterpå:

Å tisse i dusjen er skikkelig griseri. Har ikke noe imot wetsex og å leke med urin, men urin er definitivt ferskvare, etter relativt kort tid er urin veldig turn off, og jeg kunne ikke tenke meg å stå i en dusj der andre har tisset uten å vaske dusjen etter seg. Hvis man har wetsex i dusjen bør man vaske dusjen i etterkant, og det samme gjelder de som måtte tisse mens man dusjer for seg selv. Nå er det vel såpass mye styr å vaske dusjen etter hver dusj at jeg ville tro de fleste heller vil ta bryet med å gå de to skrittene bort til toalettet.

Ja, jeg tisser i dusen før jeg vasker meg, OM jeg tisse der og da. Jeg vasker jo hele kroppen og kabinettet etterpå uansett (nei, jeg skrubber ikke kabinettet, men såpevannet gjør det jo rent), så det er da ikke noe stress..

Glad jeg ikke deler hus med deg for å si det sånn. :gjeiper: Med den innstillingen til renhold. Hvis du mener at dusjen liksom skulle være ren bare fordi det renner uttynnet såpevann der burde det jo ikke være behov for å vaske dusjen. Og tror du virkelig at man ville sluppet å vaske pissoarer hvis man bare skylte ned med litt vann blandet med dusjsåpe?

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg tisser i dusjen og i basseng. Går jo på do rett før, men likevel kommer det litt ifm rennende vann.

Kill me :fnise:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, jeg tisser i dusjen og i basseng. Går jo på do rett før, men likevel kommer det litt ifm rennende vann.

Kill me :fnise:

*Kills you*

Skrevet

Men tisse på hverandre og smøre det utover er greit. Det gjør de fleste av oss. :sarkasme:

Det er da ingen som tvinges til wetsex, de som gjør sånne stygge ting tilhører de perverse eksepriementelle og du kan bare holde deg langt unna slike vågale eksesser selv, så angår det ikke deg. ;) De som tisser i en dusj som også brukes av andre og som ikke gjør rent etter seg gjør derimot noe som går utover andre. Husk at urinen er ren akkurat idet den kommer ut av kroppen, men urin er som sagt god "jord" for bakteriekulturer, så etter en stund er urinen alt annet enn steril. Det betyr at urin er ferskvare, ren idet den forlater kroppen, men uren og uappetittelig etter relativt kort tid. De som har wetsex vil nok som regel forholde seg til dette og gjøre grundig rent etter seg, i motsetning til grisene som gjør dusjen til et pissoar.

• Liker 1
Skrevet

Ja, for som jeg skrev er urin ferskvare og bare appetittelig når den kommer rett fra kroppen, og har man wetsex gjør man grundig rent etterpå:

Glad jeg ikke deler hus med deg for å si det sånn. :gjeiper: Med den innstillingen til renhold. Hvis du mener at dusjen liksom skulle være ren bare fordi det renner uttynnet såpevann der burde det jo ikke være behov for å vaske dusjen. Og tror du virkelig at man ville sluppet å vaske pissoarer hvis man bare skylte ned med litt vann blandet med dusjsåpe?

Ta det helt med ro, jeg vasker dusjen oftere enn jeg tisser i den. Hvis du leser hva jeg skriver så tror jeg ikke du kan tolke det som at jeg tisser i dusjen hver dag heller. ;)

Wetsex må folk gjerne ha for min del, bryr meg fint lite hva andre gjør. Men at du har wetsex i dusjen er ikke mer renslig enn at jeg tisser i den en gang i halvåret.

• Liker 1
Skrevet

Det er da ingen som tvinges til wetsex, de som gjør sånne stygge ting tilhører de perverse eksepriementelle og du kan bare holde deg langt unna slike vågale eksesser selv, så angår det ikke deg. ;) De som tisser i en dusj som også brukes av andre og som ikke gjør rent etter seg gjør derimot noe som går utover andre. Husk at urinen er ren akkurat idet den kommer ut av kroppen, men urin er som sagt god "jord" for bakteriekulturer, så etter en stund er urinen alt annet enn steril. Det betyr at urin er ferskvare, ren idet den forlater kroppen, men uren og uappetittelig etter relativt kort tid. De som har wetsex vil nok som regel forholde seg til dette og gjøre grundig rent etter seg, i motsetning til grisene som gjør dusjen til et pissoar.

Det er en vesentlig forskjell på å tisse idet man skrur på dusjen, dusje og vaske seg selv og dusjen, og det å sette seg i dusjkabinettet for å tisse etter at man har dusjet. Nå er du bare kverulant.

• Liker 1
Skrevet

én husholdning kan spare 4.380 liter vann per år dersom de avstår fra ett toalettspyl om dagen.

Så ja, jeg tisser i dusjen!

Save the planet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ta det helt med ro, jeg vasker dusjen oftere enn jeg tisser i den. Hvis du leser hva jeg skriver så tror jeg ikke du kan tolke det som at jeg tisser i dusjen hver dag heller. ;)

Wetsex må folk gjerne ha for min del, bryr meg fint lite hva andre gjør. Men at du har wetsex i dusjen er ikke mer renslig enn at jeg tisser i den en gang i halvåret.

Hvis de som tisser i dusjen tar seg bryet med å vaske den grundig etterpå er det helt greit. Jeg tror bare ikke det er så mange som gjør det, for mens man sparer bittelitegrann tid og krefter på å ikke ta de to-tre skrittene bort til toalettet vil man jo bruke mye mer tid og krefter på å rengjøre dusjen i etterkant. Og det mener jeg man bør, enten man tisser i dusjen av latskap eller som del av en seksuell lek.

Endret av Cuckold
Skrevet

Det er en vesentlig forskjell på å tisse idet man skrur på dusjen, dusje og vaske seg selv og dusjen, og det å sette seg i dusjkabinettet for å tisse etter at man har dusjet. Nå er du bare kverulant.

Å tisse i dusjen er helt greit så lenge man gjør grundig rent etter seg. Jeg ville ikke like å stå barbent oppi et pissoar selv om man skulle ha for vane å skylle med uttynnet dusjssåpe.

Skrevet

én husholdning kan spare 4.380 liter vann per år dersom de avstår fra ett toalettspyl om dagen.

Så ja, jeg tisser i dusjen!

Save the planet.

Siden jeg ikke pleier å stå med bare føtter nedi toalettskålen holder det å skylle ned med vann og vaske den grundig en gang i uken eller så. Skulle jeg derimot stått barføtt i et pissoar ville jeg måtte vaske det grundig etter bruk hver gang, og det vil nok bli en vesentlig større belastning på miljøet, ikke minst fordi jeg da også vil bruke mer rengjøringsmiddel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...