MrSmith Skrevet 11. november 2011 #61 Skrevet 11. november 2011 Dersom du tisser i dusjen og dusjer etterpå vil det gå så mange liter med såpevann etter at det vil aldri bli lagt merke til av noen andre. Selv tisser jeg ikke i dusjen, men har ikke noe imot at andre gjør det, sålenge de treffer der de skal. At damer gjør det synes jeg er sexy å tenke på, men så er jeg et menneske full av feil og svakheter. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #62 Skrevet 11. november 2011 Dersom du tisser i dusjen og dusjer etterpå vil det gå så mange liter med såpevann etter at det vil aldri bli lagt merke til av noen andre. Selv tisser jeg ikke i dusjen, men har ikke noe imot at andre gjør det, sålenge de treffer der de skal. At damer gjør det synes jeg er sexy å tenke på, men så er jeg et menneske full av feil og svakheter. Nå må du ikke snik titte på damene i dusjen.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #63 Skrevet 11. november 2011 "There are two kinds of people in this world: Those who pee in the shower and dirty fucking liars." - Louis C.K 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #64 Skrevet 11. november 2011 Ja, det er vi ikke uenige om. De fleste vil vel ha wetsex i dusjen, badekaret eller kanskje ute i naturen, på et svaberg el. Skal man ha wetsex i sengen får man i det minste bruke et gummilaken el. Uhm hæ?! Du tisser ikke i dusjen, men det er greit med wetsex i dusjen? :klø: Ja, jeg tisser i dusen før jeg vasker meg, OM jeg må tisse der og da. Jeg vasker jo hele kroppen og kabinettet etterpå uansett (nei, jeg skrubber ikke kabinettet, men såpevannet gjør det jo rent), så det er da ikke noe stress.. 2
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2011 #65 Skrevet 11. november 2011 "There are two kinds of people in this world: Those who pee in the shower and dirty fucking liars." - Louis C.K Garantert sagt av noen som tisser i dusjen. Fysj
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #66 Skrevet 11. november 2011 Man tisser jo ikke ut over hele dusjen. Hvis jeg må virkelig tisse i dusjen, sikter jeg på sluket. Jeg tisser ikke utover hele golvet og dusjkabinettet lissom. 2
Djungelvrål Skrevet 11. november 2011 #68 Skrevet 11. november 2011 Skjønner ikke hvorfor vi blir kritisert jeg, vi tisser i et sluk. Kroppene våre er skitnere enn urinen.. 2
Chiyo Skrevet 11. november 2011 #69 Skrevet 11. november 2011 Skjønner ikke hvorfor vi blir kritisert jeg, vi tisser i et sluk. Kroppene våre er skitnere enn urinen.. Men tisse på hverandre og smøre det utover er greit. Det gjør de fleste av oss.
Chiyo Skrevet 11. november 2011 #71 Skrevet 11. november 2011 (endret) ?? Bare nevnte visse andre her inne som ikke tisser i dusjen, men som tisser på hverandre. Wetsex. Skjønner ikke hvordan det er mindre ekkelt. Endret 11. november 2011 av Chiyo 2
Djungelvrål Skrevet 11. november 2011 #72 Skrevet 11. november 2011 Jeg synes wetsex er ekkelt, kunne aldri tent på at noen tisset på meg. Men hva har det med at kroppene våre er skitne å gjøre?
Chiyo Skrevet 11. november 2011 #73 Skrevet 11. november 2011 Jeg synes wetsex er ekkelt, kunne aldri tent på at noen tisset på meg. Men hva har det med at kroppene våre er skitne å gjøre? Åh.. hehe.. :gjeiper: jeg tenkte bare på den første delen av innlegget dit. Da du skrev: Skjønner ikke hvorfor vi blir kritisert jeg, vi tisser i et sluk.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #74 Skrevet 11. november 2011 Skulle akkurat til å poste artikkel om det samme :gjeiper: Forresten er urin sterilt så lenge du ikke har en infeksjon, så det er jo ikke noe farlig... Urin er ikke sterilt, det inneholder masse bakterier, uavhengig av om du har en infeksjon eller ikke. Det er bare mer bakterier og større sannsynlighet for å bli syk av de bakteriene du har under en infeksjon. UIO-kilde kilde 3: "Ja, det er riktig at urin som befinner seg inne i urinblæren er helt steril. Når urinet kommer ut og er i kontakt med kjønnsorganene, blir det imidlertid infisert av bakterier (usterilet). Den urinen som havner i do er altså ikke steril lenger." Folk som tisser i dusjen er noen ekle, uhygieniske griser. Det gjelder de som driver med wetsex og, etter min mening, men hver sin smak. Er bare veldig glad jeg aldri benytter fellesdusj etter å ha lest denne tråden. 2
Gjest frøken am Skrevet 11. november 2011 #75 Skrevet 11. november 2011 Det er nå forskjell på å stå og sikte strålen rundt på veggene (antar dette er lettere for menn) enn å stå rett ved sluket? Jeg trooor det er flere som tisser i dusjen enn de vil innrømme. Det finnes verre ting! 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #76 Skrevet 11. november 2011 Det er nå forskjell på å stå og sikte strålen rundt på veggene (antar dette er lettere for menn) enn å stå rett ved sluket? Jeg trooor det er flere som tisser i dusjen enn de vil innrømme. Det finnes verre ting! Med det argumentet kan man unnskylde nesten alt man gjør. 2
Gjest badeand1 Skrevet 11. november 2011 #77 Skrevet 11. november 2011 men det er vel samme vann i dusjen som i doen (kaldtvannet)? Og de begge renner jo til samme plass. Når du er i dusjen så renner det jo rett av deg. Man tisser jo ikke når man er ferdig vasket og klar til å gå ut. Man gjør det jo før man begynner å vaske seg, eller? Hvorfor ikke?
Gjest badeand1 Skrevet 11. november 2011 #78 Skrevet 11. november 2011 Men om du står i dusjen, er det lettere å tisse i dusjen enn å gå ut av dusjen å sette seg på doen...det blir kaldt og vått overalt, og man er kanskje innsåpet. Er ikke verre enn å skylle vekk såpen før man går ut da. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #79 Skrevet 11. november 2011 ÆSJ, ufyselig vane! NEINEINEI Hvorfor er det "æsj"? 1
Gjest frøken am Skrevet 11. november 2011 #80 Skrevet 11. november 2011 Med det argumentet kan man unnskylde nesten alt man gjør. Jo, ja. Men ikke helt. For urin er jo ikke det mest uhygeniske som finnes. Tross alt. Tho - det kommer ann på øyet som ser. Noen liker tiss, andre ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå