Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vel gjort det et par ganger når jeg har hatt dårlig tid, men ser ikke noe grunn til å tisse i dusjen til vanlig. Liker bedre å sitte når jeg tisser jeg (og gjerne lese, taste sms, spille spill på mobil etc etc. Liker meg på do :) )

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup. Men den havner forsåvidt i resten av leiligheten òg - så tror ikke det har noe å si.

Pass på at veggen ikke blir gravid, da! :fnise:

Skrevet

Er det morsomt! :rasende:

;)

Ja. :P

Skrevet

Ja, noen ganger, selvom jeg alltid går på do før jeg dusjer ;)

Skrevet

Nope. Har sex i dusjen derimot.

Det var ikke spørsmålet, sexgalen!

Skrevet

De få gangene jeg tisser i dusjen, setter jeg meg på huk og sikter strålen min inn på de små hullene i sluken. Tissestrålen min er akkurat liten nok til å passe inn i det ene hullet i sluken, og jeg tisser dermed rett ned i sluken uten å sprute overalt i dusjen.

Så vasker jeg meg med såper og shampoo så det blir rent.

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Det har jeg ikke behov for da vi har toalett på samme rom :jepp:

Skrevet (endret)

Synes jeg senser litt kvinnelig dobbeltmoral her: Gutter skal på død og liv legge ned dolokket (hvorfor det er viktig har jeg ennå ikke fått noen god forklaring på) og vi skal helst sitte og tisse for at det ikke skal bli mulighet for søl, men samtidig er det altså ganske mange av jentene som gjør dusjen til et pissoar. Jeg må innrømme at jeg ikke ville like å stå barbent oppi et pissoar uansett hvor mye vann man normalt brukte for å skylle ned, men det er kanskje bare meg... Og mens det er helt greit å tisse i dusjen uffer og bærer man seg over at noen virkelig kan være så perverse at de har wetsex. :gjeiper:

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Skrevet

Synes jeg senser litt kvinnelig dobbeltmoral her: Gutter skal på død og liv legge ned dolokket (hvorfor det er viktig har jeg ennå ikke fått noen god forklaring på) og vi skal helst sitte og tisse for at det ikke skal bli mulighet for søl, men samtidig er det altså ganske mange av jentene som gjør dusjen til et pissoar. Jeg må innrømme at jeg ikke ville like å stå barbent i et pissoar uansett hvor mye vann man normalt brukte for å skylle ned, men det er kanskje bare meg... Og mens det er helt greit å tisse i dusjen uffer og bærer man seg over at noen virkelig kan være så perverse at de har wetsex. :gjeiper:

Hahaha! Godt sagt! :tommelsmil: Har undret meg litt over det samme i denne tråden. Jeg ville ikke dusjet i et pissoar :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Det har jeg ikke behov for da vi har toalett på samme rom :jepp:

Men om du står i dusjen, er det lettere å tisse i dusjen enn å gå ut av dusjen å sette seg på doen...det blir kaldt og vått overalt, og man er kanskje innsåpet.

• Liker 2
Skrevet

Men om du står i dusjen, er det lettere å tisse i dusjen enn å gå ut av dusjen å sette seg på doen...det blir kaldt og vått overalt, og man er kanskje innsåpet.

Om jeg må tisse før jeg går i dusjen, ja, så går jeg på do før jeg går i dusjen. Kommer jeg på at jeg må det mens jeg står der, så klarer jeg faktisk å holde meg de 15-20 minuttene jeg står der ;)

Skrevet

Jeg klarer fint å holde meg en halvtime. (som vanligvis er maksimaltiden jeg står i dusjen)

• Liker 2
Skrevet

Om jeg må tisse før jeg går i dusjen, ja, så går jeg på do før jeg går i dusjen. Kommer jeg på at jeg må det mens jeg står der, så klarer jeg faktisk å holde meg de 15-20 minuttene jeg står der ;)

Dusjer du i 20 minutter? :gjeiper:

Skrevet

Dere som tisser i dusjen, bor dere alene, eller er dere så hensynsløse at andre også må dusje i toalettet deres?

• Liker 1
Skrevet

Dusjer du i 20 minutter? :gjeiper:

Det er det jeg kaller bigtime avsporing, men ja, sånn mer eller mindre rundt omkring der på en vanlig dusj(kommer selvfølgelig an på om håret skal vaskes, om jeg skal barbere her og der, om jeg skal tar hårkur, peeling etc), er det noe galt med det?

• Liker 1
Skrevet

Dere som tisser i dusjen, bor dere alene, eller er dere så hensynsløse at andre også må dusje i toalettet deres?

Jeg bor ikke alene.

Så det er mange som dusjer i samme dusj som jeg har tisset i. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...