Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender at om jeg har vært i svømmehalen og skal dusje etterpå så tisser jeg der. :sjenert:

Jeg tisser i sjøen, men ikke i et lite basseng der man blir nødt til å pøse på med klor for å demme opp for folks manglende hygiene.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tisser i sjøen, men ikke i et lite basseng der man blir nødt til å pøse på med klor for å demme opp for folks manglende hygiene.

jeg sa ikke bassenget, jeg sa i dusjen

Skrevet

Men jeg har tisset i bassenget også. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

jeg sa ikke bassenget, jeg sa i dusjen

Da misforstod jeg deg. Desto verre.

Skrevet

Jeg går på do før jeg går i dusjen, men jeg ender likevel opp med å pisse i dusjen også. Det er bare lyden av rennende vand som trigger det hele.. :dusje:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skulle akkurat til å poste artikkel om det samme :gjeiper:

Forresten er urin sterilt så lenge du ikke har en infeksjon, så det er jo ikke noe farlig...

Endret av Lubbe
  • Liker 3
Skrevet

Av og til! Men liker ikke at andre gjør det.. haha

Skrevet

Forresten er urin sterilt så lenge du ikke har en infeksjon, så det er jo ikke noe farlig...

ja, og om man drikker mye iløpet av en dag så lukter det ikke heller.

Skrevet

Av og til! Men liker ikke at andre gjør det.. haha

haha! Jeg tenker akkurat det samme! Det er drit ekkelt at andre gjør det, men det er ikke ekkelt at jeg gjør det. :fnise:

Skrevet (endret)

Urinen er steril idet den kommer ut av kroppen men ikke så lenge etter, det er derfor jeg kaller det ferskvare. Urin er god "jord" for bakteriekulturer, så etter en stund er urinen alt annet enn steril.

Endret av Cuckold
Gjest frøken am
Skrevet

Tror de aller fleste tisser litt i dusjen hjemme. Veldig lettvint og ikke så urenslig.

Men da jeg gikk på vgs var det kun og meg en venninne som dusjet etter gymmen.

Hun fant det for godt å tisse MENS vi dusjet SAMMEN.

Det hadde hun ikke trengt...

• Liker 3
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Yepp, det gjør jeg. Hadde ikke brydd meg om samboeren min gjorde det heller. Tisset renner da ned i sluken med en gang og dusjen vaskes jo ofte uansett.

Ser ikke hele problemet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dust! Ikke du, men Glen Beck. Det var han som sammenlignet AUF med Hitlers Nazi Ungdom. :kjefte:

Anyways... jeg tisser alltid før jeg går i dusjen, men jeg går ikke ut av dusjen hvis jeg må tisse der også. Vannet går ned samme plassen og min dusj lukter aldri tiss etterpå i alle fall.

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Skrevet

Dust! Ikke du, men Glen Beck. Det var han som sammenlignet AUF med Hitlers Nazi Ungdom. :kjefte:

Så hissig. :fnise:

Skrevet

Nope. Har sex i dusjen derimot.

Så du spruter sæden din rundt i dusjen, altså? :fnise:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Jepp, tisser selv om jeg har vært på do føre. Klarer ikke holde meg/la vær, sikkert det rennende vannet som trigger det. Vasker og skurer dusjkabinettet ofte så er ikke så bekymret.

Jepp.

Skrevet

Så du spruter sæden din rundt i dusjen, altså? :fnise:

Yup. Men den havner forsåvidt i resten av leiligheten òg - så tror ikke det har noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...