Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tisser du i dusjen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hva har det med seksualitet å gjøre?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er denne på Seksualitet? :fnise: Men ja, jeg tisser i dusjen

Skrevet

Nei! Jeg syns oppriktig at det er helt kvalmt å gjøre det. Jeg har selv opplevd å skulle dusje like etter andre og faktisk merket den søtlige urinlukten i duskabinettet. ÆSJ!

Dere som tisser i dusjen: Gjør det til en vane å alltid gå på do før like før du skal dusje. Tenk på oss andre! Det er ekkelt, og en dårlig uvane! :nei:

• Liker 3
Skrevet

Ja, det gjør jeg, men man skyller da ned etter seg, det går jo bare rett ut i sluket likevel, ingen som dauer av det. Har aldri merka at det har lukta urin noen gang heller.

• Liker 5
Skrevet

Nei! Jeg syns oppriktig at det er helt kvalmt å gjøre det. Jeg har selv opplevd å skulle dusje like etter andre og faktisk merket den søtlige urinlukten i duskabinettet. ÆSJ!

Dere som tisser i dusjen: Gjør det til en vane å alltid gå på do før like før du skal dusje. Tenk på oss andre! Det er ekkelt, og en dårlig uvane! :nei:

gjelder dette i din egen dusj hjemme også?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var lita husker jeg, men jeg gjør det ikke nå. Liker ikke å få tiss på bena, selv om jeg vasker meg. Jeg tror ikke dusjen blir ren bare fordi jeg dusjer i den heller, tiss hører hjemme i do eller til nød i skauen :gjeiper:

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var lita husker jeg, men jeg gjør det ikke nå. Liker ikke å få tiss på bena, selv om jeg vasker meg. Jeg tror ikke dusjen blir ren bare fordi jeg dusjer i den heller, tiss hører hjemme i do eller til nød i skauen :gjeiper:

men det er vel samme vann i dusjen som i doen (kaldtvannet)?

Og de begge renner jo til samme plass.

Når du er i dusjen så renner det jo rett av deg.

Man tisser jo ikke når man er ferdig vasket og klar til å gå ut.

Man gjør det jo før man begynner å vaske seg, eller?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

men det er vel samme vann i dusjen som i doen (kaldtvannet)?

Og de begge renner jo til samme plass.

Ja, men jeg står ikke oppi doen og dusjer. Det er forskjellen.

• Liker 3
Skrevet

Jepp, tisser selv om jeg har vært på do føre. Klarer ikke holde meg/la vær, sikkert det rennende vannet som trigger det. Vasker og skurer dusjkabinettet ofte så er ikke så bekymret.

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg tisser i dusjen. Jeg føler meg faktisk renere da, enn når jeg tisser i do og tørker med papir.

• Liker 6
Skrevet

Å tisse i dusjen er skikkelig griseri. Har ikke noe imot wetsex og å leke med urin, men urin er definitivt ferskvare, etter relativt kort tid er urin veldig turn off, og jeg kunne ikke tenke meg å stå i en dusj der andre har tisset uten å vaske dusjen etter seg. Hvis man har wetsex i dusjen bør man vaske dusjen i etterkant, og det samme gjelder de som måtte tisse mens man dusjer for seg selv. Nå er det vel såpass mye styr å vaske dusjen etter hver dusj at jeg ville tro de fleste heller vil ta bryet med å gå de to skrittene bort til toalettet.

Skrevet

Å tisse i dusjen er skikkelig griseri. Har ikke noe imot wetsex og å leke med urin, men urin er definitivt ferskvare, etter relativt kort tid er urin veldig turn off, og jeg kunne ikke tenke meg å stå i en dusj der andre har tisset uten å vaske dusjen etter seg. Hvis man har wetsex i dusjen bør man vaske dusjen i etterkant, og det samme gjelder de som måtte tisse mens man dusjer for seg selv. Nå er det vel såpass mye styr å vaske dusjen etter hver dusj at jeg ville tro de fleste heller vil ta bryet med å gå de to skrittene bort til toalettet.

Synes det høres mer grisete ut å tisse på hverandre i en seng. Tisset trekker garantert ned i madrassen, og det kan stinke leeenge..

• Liker 5
Skrevet

Det hender at om jeg har vært i svømmehalen og skal dusje etterpå så tisser jeg der. :sjenert:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Synes det høres mer grisete ut å tisse på hverandre i en seng. Tisset trekker garantert ned i madrassen, og det kan stinke leeenge..

latexlaken :)

Skrevet

Ja, det er vi ikke uenige om. De fleste vil vel ha wetsex i dusjen, badekaret eller kanskje ute i naturen, på et svaberg el. Skal man ha wetsex i sengen får man i det minste bruke et gummilaken el.

Skrevet

:haar: :haar: :haar: :haar: :haar:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...