Gå til innhold

Vilvite - noe for en toåring?

Anbefalte innlegg

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Det er planleggingsdag i barnehagen i morgen, og jeg lager alternativer til hva jeg kan med meg vesla på. Akvariet vet jeg jo blir en sikker vinner, men har aldri vært på Vilvite-senteret. Er det mest for større barn, eller vil det være noe der for de mindre og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil påstå at det passer for større barn. Hadde med meg min søster på 11 år, og det falt VELDIG i smak:) En nysgjerrig 11-åring lærte om kroppen, tyngdekraften, klimaendringer, miljø, menneskets sanser og temaet da vi var der første gang var synsbedrag. Vil si det passer bra til alle barn fra litt under skolealder og oppover, jeg hadde det gøy jeg også, som voksen:)

Skrevet

Jeg synes også at dette er for litt større barn. Jeg tok ikke med min 2 åring når vi var der sammen med jenta jeg er tante til. Hun er 9 og hadde det supert! Et par ting hadde nok sikkert vært kjekt for 2 åringen, men jeg tipper han hadde gått fort lei da det meste er for avansert for så små barn.

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Da satser vi heller på akvariet eller Baluba i dag :)

Skrevet

Hva skjedde med å ta det med ro noen ganger da?

De har det jo så travelt i bhg disse små, så hvorfor ikke heller bare ta en rolig hjemmedag?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...