Gå til innhold

Noen som har peiling på hjemmekino og sånt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal velge meg et nytt anlegg til hjemmet.

Det står mellom to stykker.

1: Bose lifestyle V25, prisen ferdig prutet inkludert alle veggfester og 5 års forsikring: 23.000 kroner.

2: Harman kardon BDS800 , Ikke ferdig prutet men inkludert 5 års forsikring: 9000 kroner.

Jeg har ikke muligheten til å ligge ut linker, hadde du giddet å google? :)

Hvilket ville du valgt og hvorfor?

Tusen takk for svar!!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Bose lifestyle V25, prisen ferdig prutet inkludert alle veggfester og 5 års forsikring: 23.000 kroner.

2: Harman kardon BDS800 , Ikke ferdig prutet men inkludert 5 års forsikring: 9000 kroner.

Beklager, jeg er dyr i bruk som slave! :)

Var jeg deg, ville jeg tatt turen innom ett forum der folk har rimelig god peil på hjemmekino, avforum.no.

Jeg undres over prisen på det første, 23.000 brukt? Vet du hva det kostet nytt? Høyttalere eldres ikke så fort, så brukt kan fint være bra om de er iorden.

Skrevet

Jeg ville lyttet til de to, og så tatt avgjørelsen. Begge anleggene kommer jo fra seriøse produsenter og begge anleggene kommer bra ut i tester men det kan du jo enkelt google deg frem til selv.

Personlig skulle det mye, mye, mye bedre lyd til før jeg kjøpte Bose til 23k vs HK til 9k. Betyr ikke penger så mye for deg, er det jo lyd som må avgjøre. At bose har iphonedock er jo verd noen få kroner, men ikke mye.

Prisene du har fått er ok, men ikke mer. Veiledende tilbudspris på Bose er 23.990,- og HarmanKardon 9.990,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...