Eudyptula Skrevet 11. november 2011 #21 Del Skrevet 11. november 2011 Veldig sant! Og selvom vi selvsagt kan se at kostymet eventuelt sitter annerledes på dere enn på modellen, er det tross alt dere vi er glad i, og som vi tenner på, og dermed gir det selvsagt en langt større effekt enn et stakkarslig bilde.... Hehe, kanskje flere av oss burde bli litt modigere på dette feltet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 11. november 2011 #22 Del Skrevet 11. november 2011 Hehe, kanskje flere av oss burde bli litt modigere på dette feltet Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 11. november 2011 #23 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg sliter også med den, dog på en annen måte. Er for liten "ovenpå" til å passe i de fleste kostymene... Kondomeriet er flinke, de har ikke alltid en cup, men ofte isteden bare elastisk stoff og da passer de til de fleste, men de har ikke særlig stort utvalg. Skulle så gjerne ønske at jeg bare kunne smette inn i et sexy korsett-kostyme og se awesome ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stocking lover Skrevet 12. november 2011 #24 Del Skrevet 12. november 2011 Takk for svar, men det jeg lurer på er vel egentlig det AB spør om. Alle KAN jo ta på sexy kostyme, men er det fint hos alle? Blir alle, objektivt sett, mer sexy i sexy undertøy? Med det mener jeg feks hofteholdere og strømper. Vil en utrent slappiskropp kle det? Kanskje nettopp hofteholder og strømper vil dra fokuset bort fra en kropp som ellers ikke er 100 %? Men det er jo en fordel at ikke bena er ekstremt tynne eller det motsatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alille Skrevet 12. november 2011 #25 Del Skrevet 12. november 2011 Vel, for å si det sånn, ikke alle damer kler et hvilket som helst nissekostyme. Og mange damer (eh, menn også!) burde være litt mer kritiske til hva de putter på seg. Men akkurat som med vanlige klær, så gjelder det å finne en passform som er bra på ens egen kropp. Sexy undertøy og kostymer er ikke noe annerledes der. Alle kan se bra ut i smashing undertøy eller kostymer, bare man finner noe som kler en! Vanker i et miljø der det er en del mennesker som kler seg litt utfordrende og har på f.eks fetish-klær. En del av damene er overvektige, og noen av de har på seg nydelige klær som får dem til å se fantastiske ut, mens andre dessverre har på seg klær som blir helt, helt feil... Jeg mener, catsuit ser dessverre ikke bra ut på ALLE... Et sexy kostyme kan få en til å se mye, mye verre ut. Men så lenge man er bevisst på det når man handler vil man nok ende med noe bra. Selvtillit og sexy undertøy er ikke bare for slanke modeller, det er hvertfall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alille Skrevet 12. november 2011 #26 Del Skrevet 12. november 2011 For å gi et konkret eksempel til hva jeg mener: Er man litt kraftig vil ikke en puslete liten hofteholder med tynne stropper se så bra ut på en litt stor mage og kraftige lår. En ekte hofteholder/strømpeholder derimot, med solide, brede stropper (og hekter av metall så de tåler litt) som gjerne er litt høy i livet (kommer helt an på kroppsformen), kan se kjempebra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå