Gå til innhold

Sexy undertøy/kostyme: Må man se ut som modellen på reklamebildet?

Zoë Castillo

Anbefalte innlegg

Inne på juleforumet ser jeg flere som planlegger å overraske mannen med sexy nissekostyme o.l. Og jeg lurer på: Har disse damene "kroppen til det", eller kan en kle seg i sånt uansett hvordan en ser ut?

Blir alle kropper mer tiltrekkende i sexy undertøy/kjoler?

Jeg er i øvre normalsjikte av vekt, men er litt utrent og er derfor ikke særlig lekker og fast. Jeg kunne aldri kledd meg opp i sexy santa-kostyme, for selvbildet mitt forteller meg at det er forbeholdt de med godt trente kropper. Mannen min vet jo godt hvordan jeg ser ut, og vi har absolutt ikke bare dynesex i mørket, men jeg føler at forskjellen mellom meg og de optimale damene (utseendemessig) blir veldig tydelig når vi ikles det samme.

Så hva mener du? Kan/bør alle fasonger overraske med sexy kostymer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det synes jeg!

Mannen din elsker jo deg og din kropp, så hvorfor ikke kle på deg noe lekkert og overrask ham? Jeg vil tippe han kommer til å sette pris på det. :humpe::jepp:

Go for it :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener absolutt at alle kan kle seg så sexy de vil; såfremt de føler seg vel. Jeg tviler sterkt på at mannen din drar frem et bilde av en undertøysmodell for undertøyet du evt. går med for å sammenlikne deg med henne. Finn noe som passer deg, med dette mener jeg noe du føler deg vel i og kan slappe av i. Ingenting er så sexy som en person med selvtillitt, og som alle vet er det noe som kommer innenfra. Det finnes mange typer "sexy undertøy", jeg synes du skal ta deg en tur til en spesial forretning og prøve ut litt forskjellig. Husk bare at du gjør det først og fremst for deg selv. Er du glad i deg selv, vil mannen din også verdsette deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er som med sangstemme. Alle kan synge, men kan alle synge fint?

Alle kan kle seg opp i det de vil, men kan alle se bra ut i det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette lurer faktisk jeg litt på også. Jeg har en slank kropp og ok selvtillit i fohold til hvordan jeg ser ut, men tror fortsatt at mannen ville syntes det var mer morsomt enn sexy om jeg kledde meg ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, men det jeg lurer på er vel egentlig det AB spør om. Alle KAN jo ta på sexy kostyme, men er det fint hos alle? Blir alle, objektivt sett, mer sexy i sexy undertøy? Med det mener jeg feks hofteholdere og strømper. Vil en utrent slappiskropp kle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alle kan se bra ut i sexy undertøy, men hva som er "sexy undertøy" varierer ut fra hvordan du ser ut. En bitteliten truse hvor alt henger ut hadde kanskje ikke sett så bra ut på en jente på 150 kg, men en litt mer dekkende nattkjole kan være fint/sexy og sikkert satt pris på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alle kan se bra ut i sexy undertøy, men hva som er "sexy undertøy" varierer ut fra hvordan du ser ut. En bitteliten truse hvor alt henger ut hadde kanskje ikke sett så bra ut på en jente på 150 kg, men en litt mer dekkende nattkjole kan være fint/sexy og sikkert satt pris på.

Nå snakker jeg ikke om de som lider av fedme, men om de som disse antrekkene faktisk er laget for, altså mennesker i størrelsen xs-xl.

Noen kvinner er slanke og veltrente, og noen er dundrer, mens "folk flest" kanskje har 5-10 kg for mye. Så spørsmålet er kanskje heller om kvinner flest kan overraske med sexy undertøy (med hell)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nå snakker jeg ikke om de som lider av fedme, men om de som disse antrekkene faktisk er laget for, altså mennesker i størrelsen xs-xl.

Noen kvinner er slanke og veltrente, og noen er dundrer, mens "folk flest" kanskje har 5-10 kg for mye. Så spørsmålet er kanskje heller om kvinner flest kan overraske med sexy undertøy (med hell)?

Det tror jeg absolutt.

Jeg er har "modellkropp" fra magen og ned, men brystpartiet er ikke mye å skryte av. Jeg har likevel ikledd meg blant annet heldekkende netting med stor suksess.

Så lenge man har en normal kropp uten de helt store skavankene, så tror jeg man kan se veldig bra ut i sexy undertøy. Forutsatt at man har den rette holdningen, og at man føler seg bra i det man går i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette lurer faktisk jeg litt på også. Jeg har en slank kropp og ok selvtillit i fohold til hvordan jeg ser ut, men tror fortsatt at mannen ville syntes det var mer morsomt enn sexy om jeg kledde meg ut.

Og da hadde vi nok likt det alle mann. Sex skal være morsomt, og man skal ikke ta seg selv og partner så høytidelig. Jeg hadde elsket å bli overrasket av partner med et slikt kostyme! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne på juleforumet ser jeg flere som planlegger å overraske mannen med sexy nissekostyme o.l. Og jeg lurer på: Har disse damene "kroppen til det", eller kan en kle seg i sånt uansett hvordan en ser ut?

Blir alle kropper mer tiltrekkende i sexy undertøy/kjoler?

Jeg er i øvre normalsjikte av vekt, men er litt utrent og er derfor ikke særlig lekker og fast. Jeg kunne aldri kledd meg opp i sexy santa-kostyme, for selvbildet mitt forteller meg at det er forbeholdt de med godt trente kropper. Mannen min vet jo godt hvordan jeg ser ut, og vi har absolutt ikke bare dynesex i mørket, men jeg føler at forskjellen mellom meg og de optimale damene (utseendemessig) blir veldig tydelig når vi ikles det samme.

Så hva mener du? Kan/bør alle fasonger overraske med sexy kostymer?

Modelldamenes beste venner er fotografen og stylisten, møter du en av modelldamene på gata blir ofte inntrykket mer folkelig. Hvis du i tillegg tenker at mannen din synes du er dobbelt så sexy som du selv tror du er, da nærmer du deg virkeligheten og vil få nok selvtillit til å kjøpe deg tiltrekkende undertøy. Alt passer selvsagt ikke til alle, men som sagt, de aller fleste damer er atskillig mer sexy enn de er klar over, spesielt i undertøy. Stuss litt nedentil, kjøp noe du liker og legg til en god parfyme så vil nok mannen din bli nysgjerrig og få lyst til å kose litt ekstra med deg... :kghjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm, jeg elsker å bli "overrasket" med sexy kostymer, korsetter, eller noe annet sexy undertøy. "overrasket" fordi jeg vanligvis er med å bestemmer hva hun skal kjøpe - etter hennes ønske, ellers blir hun for flau/redd for at jeg ikke skal like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da hadde vi nok likt det alle mann. Sex skal være morsomt, og man skal ikke ta seg selv og partner så høytidelig. Jeg hadde elsket å bli overrasket av partner med et slikt kostyme! :)

Jepp, det tenker jeg også, men at kanskje den mest positive effekten ligger i nettopp at det er meg, og at jeg turde og ikke minst ville gjøre dette for ham, ikke nødvendigvis at det objektivt ser så bra ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hatt kjærester fra ca 40kg til ca 140kg, alle jentene har vært like sexy i sexy undertøy, men det har vært forskjellig hva de har kledd. alle hadde sett nydelige ut i sexy nissekjole!!! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er som med sangstemme. Alle kan synge, men kan alle synge fint?

Alle kan kle seg opp i det de vil, men kan alle se bra ut i det?

Bare fordi man ikke kan synge opera, betyr det da at man aldri skal synge?

Man må jo få lov å ha det moro selv om man ikke er som tatt ut av Victorias secret.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det tenker jeg også, men at kanskje den mest positive effekten ligger i nettopp at det er meg, og at jeg turde og ikke minst ville gjøre dette for ham, ikke nødvendigvis at det objektivt ser så bra ut?

Veldig sant! Og selvom vi selvsagt kan se at kostymet eventuelt sitter annerledes på dere enn på modellen, er det tross alt dere vi er glad i, og som vi tenner på, og dermed gir det selvsagt en langt større effekt enn et stakkarslig bilde.... ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke en mann har problemer med å tenne på jenta han elsker i Sexy undertøy og som oser selvtillit ,kan aldri bli feil:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...