AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Del Skrevet 10. november 2011 Hvilken julekalender skal du følge på i år? Og hvilke er det som går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 12. november 2011 #2 Del Skrevet 12. november 2011 Ingen, tror jeg...kommer an på hvilke alternativer som skulle dukke opp... Pleier vanligvis ikke følge med på noe... Men, ettersom ingen har svart på dette enda, tar jeg meg friheten og føyer til et ekstra spørsmål: Hvilken julekalender synes du er tidenes beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PiPP Skrevet 12. november 2011 #3 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har sverget til Amalies Jul siden jeg var jentunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 12. november 2011 #4 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er fan av The Julekalender, den med nissene som bor på fjøset og skomakergata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2011 #5 Del Skrevet 12. november 2011 jeg skal kanskje følge med på et halv øye, men jeg hater hater hater hater alt som har med blånisser og jul i blåfjell og shiiiiiit amalies jul, jul i skomakergata og den gyldne hale- det er INGENTING som slår det sånne "nymoderne" julekalendere kan bare gå å legge seg! ( men pittelitt untak av ali-skomaker/ jul i tøyengata ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå