Gå til innhold

Versace for HM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i innom Bogstadveien i Oslo i dag for å se om jeg kunne få tak i noen plagg. Hadde allerede sett meg ut hva jeg ville ha slik at jeg slapp å gå rundt å se på plagg som ikke var aktuelle uansett. Så nå sitter jeg her blid og fornøyd over kjøpene mine, selv om jeg ikke fant alt jeg ville ha (mye var utsolgt).

MEN når jeg var der var det bare tull. De sa at vi som ikke hadde bånd måtte vente til 11.20. så jeg var der litt etter 11.00, men fikk ikke komme inn før etter 12. Men dette er vel mest min egen feil, jeg kom ikke med første pulje "uten bånd" fordi jeg ikke er frekk nok slik som de forran meg i køen; der var det et eldre spansk par, der mannen dytta å pressa slik at han og kona skulle være garantert å komme inn. Men helt serriøst, er det så JÆVLA vanskelig å lage et orntlig køsystem?! Det er bare å sette opp noen lenker å si at man skal stille seg på rekke å rad... Nå stod jo vekteren bare der og roper for full hals "trekk lengre bak!". Dette er jo akkuratt som å sette en stor godteskål forran et barn og si "ikke spis!". Herregud. I tillegg er det jo alle mulige folk som begynner å syte fordi de har stått der i heeeele evigheten og kom til og med i taxi for å rekke dette! Derfor burde de slippe inn før alle andre. Ikke nok med det så står det en masse ungdommer på utsiden og veksler bånd, slik at 1 bånd f.eks blir fordelt på 3 jenter. Dette er så syyykt irriterende! Selv om jeg hadde gjort det samme hadde jeg hatt muligheten.

Nordmenn og kø: det er å be om bråk. Vi er heilt håplause.

Skrevet

Nordmenn og kø: det er å be om bråk. Vi er heilt håplause.

Nordmenn? Det er utlendingene som er frekkest.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har handlet noe fra kolleksjonen? Hva kjøpte dere?

Skrevet

Nordmenn? Det er utlendingene som er frekkest.

Kan hende HER. Men neppe. Vi er like jævlige heile bunten, ein må jo det om ein skal komme fram. Prøv busskø i England. Herregud for ein skilnad!

Skrevet

I New York et det ordentlig med køsystem!!

Jeg var innom i storgt i 16 tiden, og der var det helt rolig. Mange plagg igjen. Kjøpte ikkeno da. Men siden jeg gikk forbi gikk jeg innom.

Skrevet

For å svare på hovedinnlegget,

NEI - jeg synes ikke noe av kolleksjonen ser fint ut. Ikke en eneste ting. Nå er ikke jeg spesielt begeistret for Versace i utgangspunktet, så det kom ikke som noen overraskelse at jeg ikke sikler over dette samarbeidet. Kommer til å styre langt unna. Fikk faktisk kvalmetendenser av mye av det, måtte bare klikke siden bort, lenge siden jeg har fått en sånn reaksjon på klær. :eeeh:

Palmetrykk, skinnkjole, bling-bling, gullfargede detaljer, metalliske stoffer - nei takk!

Gjest WendyClear
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som får frysninger av denne kolleksjonen :P Så noen bilder av køen utenfor, men det kan jo være mange som kjøper noen få plagg bare fordi det er versace? Tror ikke noe på at dette slår ann utseendemessig :P

Skrevet

Må innrømme at jeg kikket inn på kolleksjonen i nettbutikken for noen timer tilbake, og det var veldig mye igjen, og mange av plaggene i mange størrelser. Det skjønner jeg godt...

Skrevet

Kikket nå, så og si alt er utsolgt. Synes folk er tjukke i huet, SÅ fine er ikke klærne! Kjøper BARE fordi det er Donatella har vært med i prosessen. De skjønner at de fremdeles kjøper hennes og mauritz klær eller?

Skrevet

Kan hende HER. Men neppe. Vi er like jævlige heile bunten, ein må jo det om ein skal komme fram. Prøv busskø i England. Herregud for ein skilnad!

Det går nesten ikke an å sammenligne seg med England, de er helt unike. Jeg hadde også blitt provosert og irritert av oppførselen i køsystemet, men tro det eller ei, sammenlignet med de fleste andre land (se bort fra England), så er nordmenn ganske flinke til å stå i kø :)

Det er mange land hvor "kø" ikke eksisterer i det hele tatt ;)

Når det gjelder kolleksjonen så synes jeg det var mye grelt. Jeg blir overrasket over at så mye faktisk er utsolgt. Det var noen plagg jeg likte, men det eneste jeg måtte ha var det ene silkeskjerfet. Etter mye problemer på nett kom jeg til slutt gjennom og fikk handlet det jeg skulle ha :)

Skrevet

[...] men tro det eller ei, sammenlignet med de fleste andre land (se bort fra England), så er nordmenn ganske flinke til å stå i kø :)

Eg er heilt usamd, eg har aldri opplevd folk som er så fysisk uhøflege som i Noreg. USAnarane klarer det, franskmennene klarar det, irene klarar det, russarar klarar det, austerrikarar klarar det, italienarar klarar det. Men nordmenn? Nei. Busskø i Noreg? Hald på hatten seier eg. Kø i matsjappa? Kamp på liv og død. Det er utruleg kjipt å komme heim att til Noreg etter eit par veker i land kor folk er vant til mange andre, ein merkar dei første teikna allereie på flyplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...