Gå til innhold

Versace for HM

Anbefalte innlegg

Gjest grapefrukt
Skrevet

Jeg synes kolleksjonen er veldig skuffende, men ville neppe kjøpt noe uansett. Jeg vil heller spare litt lenger og kjøpe ekte versace hvis jeg skulle finne noe jeg ønsker meg, enn å bruke penger på noe de har designet for hm.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner forresten ikke helt hvorfor slike store designere samarbeider med lille H&M, egentlig. Det blir som å parre en premieveddeløpshest med en gyngehest, og selge avkommet, eller hva jeg skal si.. Gjett hvem som er hvem.

Skrevet

Jeg synes det var en del som var kult på sin måte, men veldig langt fra min stil (for mye knallfarger, mønstre og nagler).

Ellers synes jeg det er litt moro med designere for HM, selv om det alltid blir kritisert. Jeg kjøpte en genser da Stella McCartney hadde kolleksjon der, den bruker jeg fortsatt ti år etter, og får stadig komplimenter for den. Og så har jeg en Sonia Rykiel-strikkekjole som er veldig fin. Selv om den kolleksjonen var ganske upopulær er det i hvert fall stort sett noen plagg som skiller seg positivt ut fra "massen".

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes også kolleksjonen så sylharry ut, så jeg er vist ikke alene ser jeg :P Enig i at den ikke passer sesongen, hvem kler seg i palmer og store rosa blomster i desember? Og turkis generelt var jo veldig sommer for noen år tilbake. Jeg tenker at man vil se mye til denne kolleksjonen om en tar en chartertur til syden i vinter :fnise:

Gleder meg mest til "the girl with the dragon tattoo"- kolleksjonen som kommer i november :) Flere som syns den ser kul ut? (må kanskje ha litt sånn stil fra før for å like den?)

Enig med at herre-dressene til Versace var veldig bra:)

Gleder meg også litt til "the girl with the dragon tatto"-kolleksjonen kommer, selv om det ABSOLUTT IKKE er min stil i det hele tatt.

MEN tror det er en kolleksjon som er lettere og kombinere med andre stiler, altså bruke enkelte plagg som en kul t-skjorte under en mer basic skjorte, tror buksene kan være med å røffe opp noen looker. Men tror nok at det er jakkene som kommer til å bli en hit.

Skrevet

Jeg skjønner forresten ikke helt hvorfor slike store designere samarbeider med lille H&M, egentlig. Det blir som å parre en premieveddeløpshest med en gyngehest, og selge avkommet, eller hva jeg skal si.. Gjett hvem som er hvem.

Lille HM?? De er ganske store egentlig, og du finner de over hele verden.

• Liker 2
Skrevet

Det var et par plagg som jeg kunne brukt, og jeg likte de sorte skoene, men kommer nok ikke til å stå i kø eller sitter klar på Internett i år. Det meste var blodharry, lurer på om mye av palmeklærne blir hengende igjen...

Skrevet (endret)

Noen av kjolene var ok syns jeg,men det meste var blodharry.

Forbinder sånne vesker med masse gull og bling som skikkelig tacky og billig og syns ikke de så mye ekslusive ut egentlig.

Den "girl with a dragon tattoo" ser ut til å være noe som kan passe bedre med min stil :)

EDIT: Også skulle jeg gjerne likt å sett typen i rosa dress,rosa lakksko eller palmegenser :skratte:

Endret av Nenya82
Skrevet

Det palmegreiene er jo helt latterlig stygt! Syns noe av de litt mer nøytrale klærne var fine, men der var mer stygt enn fint. Herredressene syns jeg var skikkelig flotte! :)

Skrevet

Noen av kjolene syns jeg var utrolig lekre, men har neppe kroppen til å bære dem..Bottoni oro kjolene var lekre, og jeg likte mye fra belle brochie. likte endel av tilbehøret, kult for å sprite om den lille sorte til julebordet. hadde faktisk litt sansen for noen av palmeklærne, om man styler dem rett tror jeg de blir skikkelig kule - men krever sitt av den som skal bære dem...

Skrevet

Kolleksjonen er både glorete, harry og litt kul på en gang. Jeg likte skinnkjolen og bikerjakka i skinn.

Den sorte kjolen på bilde 29 er heller ikke dum.

Smykkene var ikke etter min smak, men som enkeltdetaljer til et ellers nøytralt antrekk kan de sikkert passe for noen.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Bare et spørsmål... Hva er greia med palmene? I vinter??? Noen plagg er greie, men herregud så stygt mesteparten var.

Skrevet

Jeg vil heller spare litt lenger og kjøpe ekte versace hvis jeg skulle finne noe jeg ønsker meg, enn å bruke penger på noe de har designet for hm.

Jeg også..

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er visstnok de klassiske Versace-palmene fra Gianni Versace på 90-tallet... (http://minmote.no/index.php/video/?id=46152&category=54)

Lekkert! :ironi:

Grøss... Hun skulle heller ha laget noen spennende plagg i lekre høst/vinterfarge. Som i plomme og burgunder rødt og en mørk grønnfarge. Det hadde blitt lekkert! Dette var helt feil farger for vinteren, bortsett fra de metalliske fargene (som er inn nå).

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det var veldig Versace! Som jo er veldig harry.

Heldigvis er jeg også harry, elsker skinnjakkene og skinnkjolen, de er virkelig MEG. Men det mister så veldig sjarmen og det spesielle ved seg når det er så profilert og du ser det på annenhver kvinne resten av julebordsesongen.

Jeg vurderer å kjøpe det ene glorete over the top halsbåndet med panter på da, it's got my name written all over it som man sier på nynorsk. Det er så griseharry og passer til så få stiler at det ikke burde slå an blant folk flest, men det blir vel utsolgt likevel tenker jeg..

Spørsmål: Hvordan er det med tidspunkt for lansering på nettet?

Jeg husker ikke om det pleier å være samtidig med butikk, eller om det er kl 00.01. Synes dog å ha vage minner om at jeg har sittet oppe på nettene og bannet til en overbelastet server på hm.com :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Salget på Internett åpner 10.00

Salget i butikk åpner 9.00, eller 10.00, avhengig av butikken. :)

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Salget på Internett åpner 10.00

Salget i butikk åpner 9.00, eller 10.00, avhengig av butikken. :)

OK, takk!

Tror jeg dropper å stille i butikk ved åpningstid, jeg har vært på lignende før og det er en krigssone.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette blir tidenes gjestedesigner-flopp for HM.. Herregud så fælt.

Min lenke

Skrevet

Jeg var i innom Bogstadveien i Oslo i dag for å se om jeg kunne få tak i noen plagg. Hadde allerede sett meg ut hva jeg ville ha slik at jeg slapp å gå rundt å se på plagg som ikke var aktuelle uansett. Så nå sitter jeg her blid og fornøyd over kjøpene mine, selv om jeg ikke fant alt jeg ville ha (mye var utsolgt).

MEN når jeg var der var det bare tull. De sa at vi som ikke hadde bånd måtte vente til 11.20. så jeg var der litt etter 11.00, men fikk ikke komme inn før etter 12. Men dette er vel mest min egen feil, jeg kom ikke med første pulje "uten bånd" fordi jeg ikke er frekk nok slik som de forran meg i køen; der var det et eldre spansk par, der mannen dytta å pressa slik at han og kona skulle være garantert å komme inn. Men helt serriøst, er det så JÆVLA vanskelig å lage et orntlig køsystem?! Det er bare å sette opp noen lenker å si at man skal stille seg på rekke å rad... Nå stod jo vekteren bare der og roper for full hals "trekk lengre bak!". Dette er jo akkuratt som å sette en stor godteskål forran et barn og si "ikke spis!". Herregud. I tillegg er det jo alle mulige folk som begynner å syte fordi de har stått der i heeeele evigheten og kom til og med i taxi for å rekke dette! Derfor burde de slippe inn før alle andre. Ikke nok med det så står det en masse ungdommer på utsiden og veksler bånd, slik at 1 bånd f.eks blir fordelt på 3 jenter. Dette er så syyykt irriterende! Selv om jeg hadde gjort det samme hadde jeg hatt muligheten.

Skrevet

Så utrolig irriterende. På grunn av versaceslippet så har hm-nettsiden vært nede siden salget startet. Jeg skulle ha et par sko som var utsolgt på butikken, så tenkte jeg skulle bestille de på nettet. Trenger de i neste uke, men nå rekker jeg det sikkert ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...