Gå til innhold

Versace for HM

Anbefalte innlegg

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg så akkurat denne artikkelen der Versace sin kolleksjon for Hennes & Mauritz vises fram. Og ble sittende å lure på om dette faktisk kommer til å selge. Det er jo en stor designer, så det er jo kanskje klart at det selger. Men hva syns dere om klærne, er dette fint?

Gjest Cecilia L
Skrevet

Hmm. Det er Versace. :) Det er bling og tacky, i mine øyne. Tok en titt gjennom bildene, og fant én kjole jeg kunne ha kjøpt (enkel, stroppeløs med paljetter på). Ellers er vel denne kolleksjonen for spesielt interesserte?

Men jeg er sikker på at vi vil se jenter på byen i tights med Hawaii-mønster i desember... :)

Skrevet

Jeg tror navnet selger klærne mer enn klærne selger seg selv. Jeg synes ikke det var så mye fint der.

• Liker 1
Skrevet

Synes klærne er skikkelig syden-harry.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av rukkerspinn
Skrevet

Er veldig skuffa! :fy_fy:

Den er VELDIG Versace med det at den ar veldig gullpreget ol. men kanskje en sesong eller to for sent ute. Den er veldig vår-sommer så om den hadde kommet da tror jeg den hadde slått bedre ann.

Jimmi Choo for h&m er min favoritt :jepp: , syntes Lanvin også hadde noen stilige kjoler, men det redder ikke helhetsinntrykket for den koleksjonen heller!

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg syntes også kolleksjonen så sylharry ut, så jeg er vist ikke alene ser jeg :P Enig i at den ikke passer sesongen, hvem kler seg i palmer og store rosa blomster i desember? Og turkis generelt var jo veldig sommer for noen år tilbake. Jeg tenker at man vil se mye til denne kolleksjonen om en tar en chartertur til syden i vinter :fnise:

Gleder meg mest til "the girl with the dragon tattoo"- kolleksjonen som kommer i november :) Flere som syns den ser kul ut? (må kanskje ha litt sånn stil fra før for å like den?)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes også kolleksjonen så sylharry ut, så jeg er vist ikke alene ser jeg :P Enig i at den ikke passer sesongen, hvem kler seg i palmer og store rosa blomster i desember? Og turkis generelt var jo veldig sommer for noen år tilbake. Jeg tenker at man vil se mye til denne kolleksjonen om en tar en chartertur til syden i vinter :fnise:

Gleder meg mest til "the girl with the dragon tattoo"- kolleksjonen som kommer i november :) Flere som syns den ser kul ut? (må kanskje ha litt sånn stil fra før for å like den?)

Ja, den vil jeg titte nærmere på :)

Skrevet

Syntes skoene og noen av ringene var litt stilige, men ellers var det ikke noe å juble over.

Skrevet (endret)

Klarer ikke helt å se for meg at klærne blir revet bort i den gjennomsnittlige norske småby altså :fnise:.

Endret av KikiEco
Skrevet

Jeg la merke til "Foto: Cecilie Leganger". Er det håndballkeeper Leganger?? Trodde hun spilte håndball i DK enda jeg... :klo:

Men jeg synes Versace ser harry ut altså. Kommer i hvertfall ikke til å renne ned dørene på HM. Men herredressene så fine ut. Hverfall de få jeg så på minmote. Helt enkle og sorte.

Skrevet

Den røde på bilde nummer 35 hadde vært fantastisk på julebord. Resten var helt forjævli stygt.

• Liker 2
Skrevet

Veldig mye stygt. Synes et par kjoler (ensfarga!) var brukelige, men egentlig ingenting som stakk seg ut som veldig pent.

Skrevet

Den røde på bilde nummer 35 hadde vært fantastisk på julebord. Resten var helt forjævli stygt.

Ja, 35 var ikke gæærn synes jeg. Jeg ville ikke hatt rødt da, for det kler jeg ikke, men i en annen dusere farge hadde den vært knall til meg og.

Gjest Raindrops
Skrevet

En del av de enkle, ensfargede kjolene synes jeg var helt greie, ene veksen var også ok, og litt av det andre tilbehøret. Men stort sett så var det meste mindere pent.

Jeg gleder meg også til Salanderstilen kommer i butikkene!

Skrevet

Versace er jo VERSACE men jeg tviler på jeg kjøper noe av dette, skuffende kollektion:-(

Gjest henriett3
Skrevet

Synes noen av disse klærne var skikkelig kule! :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg likte mange av tingene. Den blå kjolen som var nr to i rekken og den rosa kommer jeg til å prøve hvis de fortsatt er i butikken når jeg kommer dit tror jeg :) En del ting er litt for mye, men det var mye fint der etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...