Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger veldig hjelp!

Jeg har blitt litt kjent med en gutt som jeg er litt intressert i, men jeg vet ikke hvordan jeg kan få det til å fungere!

Han og noen andre var hjemme hos meg hinn dagen, men jeg snakket ikke så mye med han siden jeg vet ikke hva jeg skal si!

Jeg er ganske sikker på at han ikke ser på meg som intressang på noen som helst måte, tror heller at han har et øye til besteveninnen min, men jeg trenger bare litt tips til hva jeg kan gjøre for å få han til å merke meg!!!

Jeg er alt for sjenert rundt han og det er helt forferdelig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare slappe av og være seg selv??? Og om han ikke liker deg, så får det være hans problem :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Han ser deg iallefall ikke som interessant hvis du ikke snakker med han. Vær deg selv, smil, snakk om skole, fotball, været, whatever.

Skrevet

Bare vær deg selv, slapp av men også vis deg selv fra din beste side!

Piff deg ekstra opp rundt ham, litt ekstra sminke, håret på rett plass og en god duft, du kan jo også vise fram dine kvinnelige kroppsformer i fine klær!

Du kan også komme med humoristiske og litt flørtete innspill, som du egentlig er litt for flau/sjenert til å si eller rett å slett be han om å finne på noe med deg på tomannshånd, og få han til å forstå at du er litt interressert! Og om han ikke viser noe tilbake, så bare hold deg ignorerende og overlegen, for gutter ELSKER å jakte :)

Lykke til! :fnise:

Skrevet

Jeg er enig med de andre at du må snakek med ham og prøv å se på deg selv som den flotte jenta (evt gutten) du er! Jeg er dog ikke så enig i de jaktegreiene. Hvis du først vil spille hard to get, ikke gjør det med en gang. Vær først smilende og positiv og flørtende. Etter litt tid kan du eventuelt trekke deg litt unna og gjøre deg kostbar, hvis du absolutt vil spille et spill (men vær litt forsiktig, det kan fort ende opp med motatt resultat).

Jeg ville ikke bekymret meg for oppmerksomheten hans. Jeg synes ihvertfall det er dritvanskelig å tolke folk jeg er litt interessert i. Og hvis du er interessert er det veldig, veldig lett å tro han liker noen andre. Det skjer ihvertfall med meg, men så er det bare mine øyne som går snurr :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...