Gå til innhold

Afrikanere som later som de er afro-amerikanere

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Drue
Skrevet

Jeg jobber en del med ungdom og har merka meg at mange med afrikansk opprinnelse flyr rundt og snakker engelsk (på ghetto-vis). De klarer ikke å fullføre en eneste setning på norsk, selvom de snakker det flytende. Engelsken deres er som regel bare middelmådig. Noen flere som har merka det? Hva er greia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber en del med ungdom og har merka meg at mange med afrikansk opprinnelse flyr rundt og snakker engelsk (på ghetto-vis). De klarer ikke å fullføre en eneste setning på norsk, selvom de snakker det flytende. Engelsken deres er som regel bare middelmådig. Noen flere som har merka det? Hva er greia?

Det er vel samme fenomen som at etnisk norsk ungdom flyr rundt og snakker "kebabnorsk", eller at etnisk norske ungdommer vaser rundt med gullkjede og hårnett og snakker ghetto-engelsk.

De tror de er kule. Rett og slett.

• Liker 4
Skrevet

de er ikke de eneste, de fleste 13-15åringer lekte 50cent //lil bow wow når jeg var 13-14 år. Det er bare en fase

Skrevet

Det er vel ikke så rart? For mørkhudede ungdommer er det vel nettopp hip hop-artister og slike som er såkalt "ghetto" som i stor grad er forbilder. Man velger gjerne forbilder utifra hvem man kan identifisere seg med.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Det er vel samme fenomen som at etnisk norsk ungdom flyr rundt og snakker "kebabnorsk", eller at etnisk norske ungdommer vaser rundt med gullkjede og hårnett og snakker ghetto-engelsk.

De tror de er kule. Rett og slett.

Dette kalles en wigger. White nigger

Gjest Herr Drue
Skrevet

Det gjelder forsåvidt ikke bare ungdom, men voksne helt opp i 30-årene :riste:

Skrevet

Det gjelder forsåvidt ikke bare ungdom, men voksne helt opp i 30-årene :riste:

ER det så mye bedre å samle på tegneserier og lego? :vetikke:

Gjest Herr Drue
Skrevet

ER det så mye bedre å samle på tegneserier og lego? :vetikke:

Ja.

• Liker 7
Skrevet

Dette kalles en wigger. White nigger

Nei, Wgger er en hvit som tar opp i seg den svarte kulturen. Norske som snakker kebabnorsk er en nordmann som tar opp i seg deler av den pakistanske kulturen. Ser du forskjellen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...