Gå til innhold

Hvilken str.? Victorias Secret bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken bikinistr. jeg må bestille når jeg bruker 70A/75A her i norge?

Er de store eller små i str??

Har aldri bestilt fra VS før.. :-)

Skrevet

32A/34A. Jeg synes de ofte kan være litt små i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 65DD eller 70D, men 32DD (altså 70DD) i Victorias Secret-bher. :)

Skrevet

Noen som vet hvilken bikinistr. jeg må bestille når jeg bruker 70A/75A her i norge?

Er de store eller små i str??

Har aldri bestilt fra VS før.. :-)

Synes bikiniene er stort sett normale i størrelsen. Du må nok ha XS eller S, kommer litt an på hvordan du liker dem. Selv kjøper jeg en størrelse mindre(spesielt disse tube-bikiniene), fordi jeg vil heller ha dem litt mindre enn store8minst mulig skille).

Skrevet

Hmm...mine bikinier fra VS har vanlige bh-størrelser (altså ikke S, M, L osv.) Da er kanskje den andre typen mer normale i størrelsen, for mine er som sagt små.

Skrevet

Hmm...mine bikinier fra VS har vanlige bh-størrelser (altså ikke S, M, L osv.) Da er kanskje den andre typen mer normale i størrelsen, for mine er som sagt små.

Da har du sikkert sånne BH-bikinier du da:) Men i feks. trekant-bikinier og tube-bikinier så er det "vanlige" størrelser iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...