Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift i 3 år, og vi ble enige på verdens hyggeligste date om at vi nå skal prøve å få barn. Dette er snart 6 mnd siden. Vi har ikke blitt gravide.

Etter vi hadde Samtalen, virker det som at jeg inni mitt hode har blitt svært innstilt på å skulle prøve å bli en familie. Men her om dagen mumlet mannen min noe om å bedrive "risikosport" i forbindelse med sex, og jeg ble helt satt ut. Jeg er jo litt bekymret for at en av oss ikke fungerer optimalt.

Nå er det godt mulig dette har vokst seg veldig mye større i mitt hodet enn det som er nødvendig? Andre som har menn som er laidback og blir fedre og omtaler det som risikosport?

Mistenker at jeg bare er litt på tuppa, så vil nesten ikke ta emnet opp - mistenker at det kan bli utrolig pinlig og at han ikke husker kommentaren engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan dessverre ikke svare på hva mannen din mente. Kan du ikke bare spørre ham hva han mente da han sa "risikosport"?

Skrevet

Dersom du ikke kan snakke med mannen din om hva han mener med et utsagt, eller du ikke kan snakke med ham om hva han faktisk mener i forhold til det å skulle få barn så er det kanskje ikke sikkert at forholdet deres er modent nok til å starte en familie i utgangspunktet.

Kan man ikke snakke om det, bør man ikke utøve det. Kan man feks ikke snakke om sex sammen bør man ikke ha sex sammen, kan man ikke snakke om det å få barn så er man nok heller ikke klar til å faktisk få dem.

Skrevet

Er enige med de andre her om at du må spørre han. Men samtidig måtte jeg dra litt på smilebåndet av kommentaren. Mange menn som synes det kan bli litt ufritt og hektisk i perioder der en prøver iherdig :gjeiper:

Men spør nå han som du ønsker barn med, da!

Skrevet

Hmf, jeg hadde visst misforstått hele greien. Han mente det på en søt og morsom måte...

Hjelper å snakke med den det gjelder ja.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...