Gå til innhold

microsoft office pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

hvor får jeg kjøpt den rimeligste office pakken?

er det noen begrensninger på hvor mange pc'er den kan brukes i? og er det noe utløpsdato på den? det er bare å innstallere den på pc når en har kjøpt pakken og fått den cd-en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på Staples. Kostet den gangen rundt 1000 kr. Home and Student. Mener at du bare kan installere den 3 ganger.

Skrevet

Mener at du bare kan installere den 3 ganger.

Det er heldigvis ikke riktig. Du kan installere den så mange ganger du vil, og produktet har ingen utløpsdato, men du kan bare installere på et begrenset antall maskiner samtidig (3 maskiner hvis du kjøper butikk-versjonen av Office 2010 Home and Student).

Dette betyr at du ikke får aktivert produktet over Internet etter et visst antall installasjoner, men da er det bare å ringe aktiveringstelefonen, så får du en aktiveringskode.

• Liker 1
Skrevet

Der er riktig som Heart sier.

Har kjøpt min Office Home & Student pakke hos Staples og installert den på 3 ulike maskiner. I tillegg har jeg installert den flere ganger på min egen maskin. Jeg hadde dessverre et harddiskkrasj og fikk en del problemer i etterkant som førte til at jeg flere ganger har måtte installere office-programmene på PCen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...