AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Føler jeg har prøvd det meste. "Gode" hudprodukter(md, decleor), hudorm-"plaster", ren tetreolje og ren klemming.....men ingenting fungerer. De sitter bom fast, og de ser ut til og trives veldig. Har dere noen supertips som FAKTISK funker??
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Det går ikke ann å fjerne de, de er en naturlig del av huden.
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Det går ikke ann å fjerne de, de er en naturlig del av huden. En del av huden? Det er urenheter, og urenheter går an å fjernes. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Må følge med her. Har samme problemet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Hullene hudormene sitter i har huden for å skille ut møkka. Men klart, har man masse fremtredende sorte prikker kan nok noe gjøres.
Gjest shirelle Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Lurer jeg og på!! hudormer er det styggeste jeg vet på huden min
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 md Formulations The Temps Pore Control Refiner som mykgjør hudormene, deretter sprette de ut med en neglefil med spiss.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 http://www.dermatologi.no/kviser-behandling-hid-31.html
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Å klemme de ut fjerner de. Men har ren hud og rene hender. Det kan også være lurt å klemme med en liten pads på fingrene så bruker du ikke neglene. Rens huden forsiktig etter du har klemmet.
Avalon Skrevet 11. november 2011 #10 Skrevet 11. november 2011 Jeg har fått betydelig mindre sorteprikker med bruk av syren til jan marini. Huden tålte denne syren bra, ble ikke sår eller tørr. Fikk jo såklart en del kviser, og en del store talgklumper som kom deisende ut, men kan jo ikke vente annet. Det fungerte på meg i allefall, og de har holdt seg borte i flere mnd etter at jeg tok en pause fra syren.
GrænOrka Skrevet 11. november 2011 #11 Skrevet 11. november 2011 Nese-"plaster" har funka veldig bra for min del! Bruker dem 1 gang i uka og har betydelig færre hudormer!! Har jo selvfølgelig bittelitt, men ikke sånn som før!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #12 Skrevet 11. november 2011 Jeg har begynt med differin, det hjelper på hudormene, men jeg har også fått et oppbluss av både kviser og flere hudormer. Har bare brukt det i 3 uker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå