Gå til innhold

Sex - hvor har du utfoldet deg?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lurer på hvor der har hatt sex?

Utendørs, innrndørs, offentlige steder....

Nyskjerrig-jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Innendørs er det ikke så mye intressant som har skjedd, mest oppfinsommer(?) der er i badekaret.

Utendørs derimot har jeg vært mer oppfinnsom.

I bilen, på skitur, på rasteplass, på telttur, i skogen, på stranda og på arbeidsplassen til elsklingen. Blir vanvittig kåt av og ha sex i naturen, og utenfor hjemmets fire vegger.

icon_wink.gif Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sjukeste stedet jeg har hatt sex, må vel være dengang jeg satt på tilhørerbenken på stortinget og onanerte.

Selvsagt hadde jeg jakke over, jeg gikk i åttendeklasse og hadde brunst som lignet sinnsykdom.

Husker ikke om det var Jo Benkow eller Hanna Kvanmo jeg så da det gikk for meg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Inne: Kjøkkenbenk, kjøkkenbord, stoler, badekar...sånne vanlige ting icon_smile.gif

Ute: Hovedøya, Akershus festning, Frognerparken, Slottsparken, Nationaltheatret stasjon....og alle sammen i løpet av de siste to ukene... *plystre og se uskyldig ut*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vet nesten ikke om jeg tør å skrive dette her; men jeg har hatt sex på RIMI i Namsos bak noen brus/ølkasser like ved melk/osthyllene.

Tror ikke noen såg oss

Ellers så har en kamerat av meg hatt for vane å ha med seg damer inne i Austrått Kanon på Ørland for seanser i de somrene han jobbet der som guide, d tente ham noe så voldsomt å pule damer inne i kanonen.

Dødsrått spør du meg!

1212[ Dette Innlegg er endret av: sexysadie den 2002-05-20 14:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være at jeg er mann, så har jeg en frihet som utelukker dere kvinner, f eks har jeg hatt sex på red-light district i Amsterdam....

Beklageligvis har ikke kvinner tilgang... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

f eks har jeg hatt sex på red-light district i Amsterdam....

Beklageligvis har ikke kvinner tilgang... =(

huh?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde på en måte kvinners nærvær var en forutsetning for Red-Light i Amsterdam, jeg...

Har hatt sex hos optikeren. I den stolen vet dere. Ellers -hm.... mange spennende steder/spennende situasjoner. De aller fleste er hemmeligheter icon_wink.gif

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Sånn uten om det "vanlige", så har jeg hatt i bilen og ute i skogen.

det mest spennende stedet må ha vært på kjøreskolen.

_________________

Silje1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-05-20 22:07 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste uvanelige stedet jeg har hatt sex er på badestranda. Det var spennende og et totalt kick. Ser noen oss nå...... icon_wink.gif

Ellers så er det jo det vanelige inne:Bordet, stolene, sofaen, i dusjen osv.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hm....... foruten dusjen, vinduskarmen, terrassen, bilen, badestranden, Tau ferja m.m. så må vel det desidert frekkeste stedet være frukt & grønt avdelingen på Kiwi......

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sprøeste plassen jeg har hatt sex er på en barneskole, opp mot et leke stativ...

Opphissende.... selv om skolen var stengt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I bilen på ymse steder, i en kjent norsk hoppbakke, i skogen, på fjellet, overalt inne i huset, i buss, på kino og i limousinen til en norsk kjendis som jeg ikke skal nevne ved navn her..

Sikkert flere steder også, men dette er det som jeg husker best!

Sex i fri er deilig, jeg elsker våren! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innendørs: De vanlige stedene, senga, sofaen, dusjen, saccosekk, stol, stuebord, vinduskarmen...

Utendørs/offentlige steder: På toalettet på et utested, i bil, i Middelhavet, under en bru, i en skolegård, utenfor Deichmann, i Tøyenparken, med utsikt til IKEA, på en holme...

Fint med sex i det fri, gleder meg til neste gang!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I russetoget på 17. mai. Sto opp av takluken, mens ei jente sugde meg samtidig. Etterpå gikk jeg ned og hun tittet opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag... Ute ved en innsjø som er ganske populær å bade ved.. Vi tok bilen over til den andre siden, og hadde sex nesten nede ved vannet på en liten fjellhylle på et leopardpledd... Til tross for alle de nysgjerrige kanoroerne var det viduuunderlig.....

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...