AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Noen som kan anbefale en skrubb som gjør underverker for sandpapir-lår? Er så lei av den tørre og nuppte huden nå. Jeg vil ha myyyyyke lår Tar også gjerne i mot tips til kremer med "litt sterkere saker" (syrer ol.) i som kan hjelpe mot nupper generelt. De blir veldig fremtredene om vinteren Tusen takk på forhånd
Thorn Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg bruker Locobase LPL på min nuppete hud. Den er skikkelig fet og trekker ikke så godt inn i huden, men nuppene og øglehuden forsvinner. Har ikke hatt så glatt og jevn hud så lenge jeg kan huske! Andre kremer som inneholder karbamid eller propylenglykol kan også hjelpe.
Lykkelitenen Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Linda Johansen sin sukkerskrubb! Det er seriøst den beste skrubben jeg noen sine har prøvd, den er så sinnsykt god at det gjør meg vill i knikersen bare å skrive om den Den er dyr (399) men den varer i ett halvt århundre, lukter jummy og fikser alt som heter tørr hud og nupper på 1,2,3... Den er med sukker, så du får en ordentlig peelingeffekt og den svir ikke på tørr og sår hud slik som salt kan gjøre. Den blir også til deilig lotion når den smelter, så du slipper å smøre deg etterpå (jeg slipper i allefall det) siden huden har fått nok fukt av skrubben. Selges hos Vita og på Linda johansen sine egne sider. (om du vil lese mer har jeg skrevet omtale av den her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå