AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg har kjøpt noen beinfrie svinekoteletter, men synes de blir så tørre i stekepanne. Går det ann og ta dem i ovnen ? de er ikke så store, hvor mange grander og hvor lenge ? pakket inn i folie eller uten ? hilsen en som ikke aner hva hu gjør
ashera Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg laget svinekoteletter i ovn i går. Først brunet jeg kotelettene, krydret dem med salt og pepper, deretter brunet jeg en løk og et eple i stekefettet og kokte ut pannen med en kopp vann og to ss sennep pluss en dæsj worcestershiresaus. Dette helte jeg over kotelettene og satte formen i ovnen på 220 grader i en 25 minutter. Serverte med potetstappe og dampede aspargesbønner. Denne oppskriften er også nydelig.
Pimp Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 jeg krydrer dem med paprikapulver, salt, og malt spisskummin. steker i ovnen først med folje i ca. 20 min, så uten folje.
Peachy Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Jeg ville svidd dem litt i pannen først, og tatt de i ovnen på 200 grader i ca 20 min gjerne på en seng av grønsaker men velg da ting som ikke trenger mer enn 20 min i ovnen 1
-Fisken- Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Jeg ville svidd dem litt i pannen først, og tatt de i ovnen på 200 grader i ca 20 min gjerne på en seng av grønsaker men velg da ting som ikke trenger mer enn 20 min i ovnen Eller så kan man jo steke grønnsakene litt først, og legge inn kjøttet når det er 20 minutter igjen av steketiden.
Neala Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Bruk stekepose inni ovnen. Da blir det saftig og godt kjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå