AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har kjøpt noen beinfrie svinekoteletter, men synes de blir så tørre i stekepanne. Går det ann og ta dem i ovnen ? de er ikke så store, hvor mange grander og hvor lenge ? pakket inn i folie eller uten ? hilsen en som ikke aner hva hu gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. november 2011 #2 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg laget svinekoteletter i ovn i går. Først brunet jeg kotelettene, krydret dem med salt og pepper, deretter brunet jeg en løk og et eple i stekefettet og kokte ut pannen med en kopp vann og to ss sennep pluss en dæsj worcestershiresaus. Dette helte jeg over kotelettene og satte formen i ovnen på 220 grader i en 25 minutter. Serverte med potetstappe og dampede aspargesbønner. Denne oppskriften er også nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 10. november 2011 #3 Del Skrevet 10. november 2011 jeg krydrer dem med paprikapulver, salt, og malt spisskummin. steker i ovnen først med folje i ca. 20 min, så uten folje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachy Skrevet 10. november 2011 #4 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg ville svidd dem litt i pannen først, og tatt de i ovnen på 200 grader i ca 20 min gjerne på en seng av grønsaker men velg da ting som ikke trenger mer enn 20 min i ovnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. november 2011 #5 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg ville svidd dem litt i pannen først, og tatt de i ovnen på 200 grader i ca 20 min gjerne på en seng av grønsaker men velg da ting som ikke trenger mer enn 20 min i ovnen Eller så kan man jo steke grønnsakene litt først, og legge inn kjøttet når det er 20 minutter igjen av steketiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. november 2011 #6 Del Skrevet 18. november 2011 Bruk stekepose inni ovnen. Da blir det saftig og godt kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå