Gå til innhold

Ville dere betalt 800 kr for vippe extensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er utdannet hudpleier og har vært på vippe extensions kurs. Har derfor lyst til å drive med dette. Ville dere betalt 800 kr for det? vet at i salong koster det fra 1600kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet holder du til?

Hvor lenge varer det?

Skrevet

\Holder til i Oslo. Det varer i mange uker, men man må som regel ta etterfyll etter 3 +/- uker:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei... Fordi jeg ikke trenger det :gjeiper:

Skrevet

Har hørt at dersom det er mindre enn tusen lappen, så er det veldig dårlig. Enkelte bruker 2000 kr for vippeextensions, da får de skikkelig fine vipper. men om jeg hadde gjort det? aldri! det varer ikke i 2 mnd engang! og jeg er ikke så rik jeg heller:)

• Liker 1
Skrevet

Har hørt at dersom det er mindre enn tusen lappen, så er det veldig dårlig. Enkelte bruker 2000 kr for vippeextensions, da får de skikkelig fine vipper. men om jeg hadde gjort det? aldri! det varer ikke i 2 mnd engang! og jeg er ikke så rik jeg heller:)

Trenger vel ikke være dårligfordi det er under tusenlappen?? Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Er utdannet hudpleier og har vært på vippe extensions kurs. Har derfor lyst til å drive med dette. Ville dere betalt 800 kr for det? vet at i salong koster det fra 1600kr.

Aldri!

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Skrevet

Vet ikke, det er bare det jeg har hørt, eller det de fleste jentene sier. At "billige" vippeextensions er dårlige.

Skrevet

Vet ikke, det er bare det jeg har hørt, eller det de fleste jentene sier. At "billige" vippeextensions er dårlige.

Det stemmer hvertfall ikke. I salong er jo alt dyrer enn at en privat person gjør det:)

• Liker 2
Skrevet

Man kan jo ikke sminke dem fordi fjerning av sminke gjør at de

løsner. De sitter jo også bare på i noen få uker uansett. Nei, hadde ikke betalt så mye for så lite.

• Liker 4
Skrevet

Vippeextensions!?!

At noen i det hele tatt mener at de trenger det er jo galskap og ren innbildning. Jeg mener; hvor ofte går en gjennomsnittlig person rundt og tenker "Fy søren, så stusselige vipper hun hadde. Hun trenger virkelig extensions! Hun vil nok få et mye bedre liv/draget på alle gutta/høyere lønn/bedre jobb/bedre skoleresultater bare hun får lengre vipper. "

• Liker 8
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke... Hvis jeg hadde hatt korte vipper hadde jeg mye heller valgt å bruke penger på et av disse vippe-serumene som gjør at egne vipper gror lenger.

• Liker 1
Skrevet

Vippeextensions?

Det finnes vist ikke grenser for hva man tydeligvis trenger. Nei, det ville jeg aldri i verden ha betalt for.

• Liker 1
Skrevet

det er ikke verdt pengene.

Skrevet

Nei trenger det ikke fordi jeg har meterlange vipper fra før:)

Men gjør ikke dette skade på vippene du har fra før? De svekkes og brekker?

Har også sett mange tilfeller av vipper som ser helt grusomme ut med lash-extensions, blir så buskete og rare..

Gjest badeand1
Skrevet

Absolutt ikke i det hele tatt.

Syns det er bortkasta penger. Så dyrt for å få litt lengre vipper? nei takk.

• Liker 2
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hahah synes nesten det er fascinerende hva folk faktisk gidder å bruke penger på :fnise: Nå får jeg "bare" stipend på 1700 kroner i måneden, men uansett om jeg hadde fått dobbelt så mye elle mer, hadde jeg aldri giddet og kasta 800 kr på peisen.

• Liker 2
Skrevet

Nei... Men nå er nok ikke jeg i din eventuelle målgruppe heller. Bruker ikke noen form for extensions, synes det bare er utrolig unødvendig.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...