Gå til innhold

Hår i rompa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så genialt da! Skal prøve å finne ut om det finnes et sånt menneske her i Trondheim jeg :D

Men det må da være fryktelig dyrt..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så genialt da! Skal prøve å finne ut om det finnes et sånt menneske her i Trondheim jeg :D

Men det må da være fryktelig dyrt..?

Mellom 300,- og 500,- for en behandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Jeg har ikke mye. nesten ingen ting, MEN tanken på at typen skal se det i f.eks doggy gjør meg kvalm så jeg fjerner det. Ikkeno mannfolkrævskjegg her du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager hakesleppet, ble bare så innmari flirfull!!!!! Det er sikkert ikke særlig hyggeli med mye hår i rumpa, flott at det finnes gode måter å fjerne det på.....hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mye. nesten ingen ting' date=' MEN tanken på at typen skal se det i f.eks doggy gjør meg kvalm så jeg fjerner det. Ikkeno mannfolkrævskjegg her du![/quote']

Men det er greit at han ser den brune rassen din? Kanskje du skal hive deg på bølgen med å bleke anus også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er greit at han ser den brune rassen din? Kanskje du skal hive deg på bølgen med å bleke anus også.

Det er ingen som gjør det :o ????? Eller... :-?

Uansett - hva blir det neste?

Vi har fjernet alle hår på kroppen, til og med i rompa. Vi har stukket hull alle steder det kan stikkes hull i. Hva nå?

Negleløse fingre og tær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Møkkajobb??? Du passer seff på å være helt ren før du får en sånn behandling. Dessuten bruker hun hansker. Hun er hudterapeut og aromaterapeut og utfører alt som har med hudbehandling å gjøre i tillegg til massasje og det meste en skjønnhetssalong har å by på.

Jaja, såpas skjønner jeg jo.. Men syns likevel ikke det hadde vært no stas å vokset andre der nede, verken foran eller bak!! Men vi er alle forskjellige :roll:

Men det er sikkert supert å ha det gjort, mykt og deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flese er mørkere rundt anus enn den vanlige hudfargen... er vel noe av det samme greiene som at brystvortene er mørkere enn selve puppen.

Tror du at de som er mørke rundt rompehullet ikke har tørket av seg etter de bæsjet sist...? Det er nok ikke sånn, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg' date=' men kan man virkelig se så mye der nede når man har doggy?? Trodde ikke det... angst!!! :sur:[/quote']

Det er vel forskjell på folk på det området også, men det er temmelig mange mannfolk som liker å "brette ut" for å se arbeidet sitt bedre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Og der var 2 sexopplevelser spolert takket være deg, tusenfryd. Uansett, han ser det ikke, for han bretter ikke akkurat opp rompa mi. Men poenget er jeg føler meg mye mer vel uten hår der. Har du problemer med dette siden du hnger deg så opp i det? Jeg skal da aldri vise deg min anus.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg - det var ikke meningen å ødelegge sexen din altså... jeg tenkte ikke at det kunne være noen mulighet siden du var så bekymret for hva mannen din ser mens dere har sex... helt ærlig så synes jeg det må være fryktelig anstrengende å tenke på så mye som mange av dere gjør og hva han kanskje få se og hva han ikke ser og ikke kjenner og hvilken farge det er på anus :o helt seriøst.

Og nei, det er ikke jeg som har problemer med dette - og jeg er eveldig glad for at ikke du har det heller. Hørts bare litt slitsomt ut å skulle ta så mye hensyn til alt annet enn å bare pule og kose seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg' date=' men kan man virkelig se så mye der nede når man har doggy?? Trodde ikke det... angst!!! :sur:[/quote']

Ikke lag dette her til en sånn kjempeproblematikk!!! Det er andre ting som er deilige og som kan foregår bakbra enn å kjøre doggy-style, som kanskje medfører litt mere innsyn.....f eks det å bli slikket bakfra..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fuglehue

men kjære deg da tusenfryd! :o jeg mente bare det virket som du ga disse to andre angst.. jeg har nå ikke hørt noe klager, og jeg trives med å barbere meg, det er ikke slit, tar muligens to, toppen tre sekunder. Dessuten har du ikke hørt uttrykket "du er ikke mann før du lugger mens du driter" og jeg er ikke mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Dere er gærne altså jenter :hoho:

Selv har jeg ikke problemer med hår i "rassen", men jeg kan jo forstå at det kan være et problem for dem som har mye. Men likevel, hår er vel ganske så naturlig vil jeg tro? Til og med der? Tenker på folk før i tiden jeg da - før barberingen kom. Nesten rart at det kom nye generasjoner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUUUUh! Ikke snakk om doggy med lyset på mer for mitt vedkommende!

Ja, da blir nok mannen idn fornøyd. Det er jo tydelig at han liker deg som du er nå, why change??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, han liker meg nok som jeg er, er bare det at han liker alle andre også!!! (litt slutt mellom oss den siste uken skjønner du....).

Neida, skal ikke la det hindre meg i å ha doggy, men jeg får ta en litt grundigere omgang med barberhøvelen (jævlig vanskelig å komme til da men!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...