AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Ja, som tittelen sier. Hva kan man finne på? Tenkte å kle meg pent, å lage en riktig god nyttårsmiddag for meg selv med et glass vin. Man trenger vell ikke å gå i grinekroken? Tips? Jeg bor i en stor by.
Gjest Annaires Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Spise god mat, drikke deilig vin, se en god film, se fyrverkeri. 1
Gjest Heloise Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde laget meg noe god mat, god drikke, satt på TV'en, satt meg i sofaen og strikket litt, tegnet/mat, spilt litt på PC'n, tja. Kost meg rett og slett
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Høres deilig ut Lag en god middag, drikk god vin, tenn opp i ovnen og kos deg i sofaen med tv eller musikk. Så kan du legge deg når du vil uten å bekymre deg for å skaffe taxi eller at gjestene aldri skal gå hjem
Ego Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Jeg blir muligens å jobbe - for så å gå ut på balkongen i fjerde etasje og se på fyrverkeriet ved midnatt. Blir første gang jeg er alene på nyttårsaften, og jeg gleder meg enormt
Gjesten Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Rødvin, god mat, dyne/pledd og koselig film
Gjest Chevy Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 jeg hadde gjort som de over her, rett og slett kost meg i mitt eget selskap!
NullHull Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Åh, hvor mange nyttårsaftener jeg har tilbrakt alene etter den værste party-tiden var over. Og det er jo så deilig! Slippe å bekymre seg for hva man skal ha på, at det er umulig å få taxi hjem på natten og man må vandre ute i kulda i tynn strømpebukse og høye hæler til man omsider kommer seg hjem en gang utpå 1.nyttårsdag . Men seriøst, som flere før her har sagt, stell med deg selv. Ta en ekstra god dusj/godt bad, legg en ansiktsmaske, stell bryn og fjern uønsket kroppshår! Tenn levende lys og duftolje, spis akkurat det du vil, og krøll deg sammen i sofa'n med champis og eksklusiv konfekt, eller rett og et glass whiskey og en skikkelig sigar !! Men mest av alt: vit at du er ikke den eneste som er alene på nyttårsaften, om det så er av egen fri vilje eller ei . 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 jeg har vært ufrivillig alene på nyttårsaften ganske mange ganger... har vært veldig trist. jeg hadde alltid planer og gledet meg veldig, men så avlyste folk det. nå orker jeg ikke å glede meg til nyttårsaften mer. regner med å være alene igjen!
ninuska_ Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg har frivillig vært alene de siste nyttårsaftene. Rett og slett for jeg syns det er oppskrytt med en stor fest hvor alle blir fulle og ikke husker noe av kvelden for de slukner før tolv. Har kost med med god likør, masse god mat og dessert og fyrverkeri. Pleier å se på hvordan feiringen over hele verden er, alle de arrangerte fyrverkeriene. Og sette på en hyggelig film mens jeg pakker meg inn i pleddet. Og jeg kjøpte flere billetter til utlandet for 2kr tur/retur! Det eneste som er "kjedelig" er at det er få av min vennegjeng som forstår hva som er hyggelig med å være alene.. og det er jo det store samtaleemnet i flere uker etterpå. Endret 10. november 2011 av ninuska_ 1
Gjesten Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 Jeg har frivillig vært alene de siste nyttårsaftene. Rett og slett for jeg syns det er oppskrytt med en stor fest hvor alle blir fulle og ikke husker noe av kvelden for de slukner før tolv. Har kost med med god likør, masse god mat og dessert og fyrverkeri. Pleier å se på hvordan feiringen over hele verden er, alle de arrangerte fyrverkeriene. Og sette på en hyggelig film mens jeg pakker meg inn i pleddet. Og jeg kjøpte flere billetter til utlandet for 2kr tur/retur! Det eneste som er "kjedelig" er at det er få av min vennegjeng som forstår hva som er hyggelig med å være alene.. og det er jo det store samtaleemnet i flere uker etterpå. Jeg gjør akkurat det samme. Jeg synes nyttårsaften er bare stress, blir aldri som planlagt, og det er umulig å få taxi hjem. Jeg dropper det hele, kjøper meg en vinflaske og godteri og planter meg foran tv-en med en koselig film Et mye bedre alternativ, synes jeg 1
Brunhilde Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 Jeg skal være alene - håper jeg - og kose meg med god mat, godt drikke, tv, data og bøker. Kan ikke tenke noe bedre enn å feire inngangen til det nye året alene, sær som jeg nå en gang er.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #14 Skrevet 10. november 2011 Nyttårsaften er egentlig en veldig oppskrytt greie. Jeg har aldri vært alene den dagen, i min ungdom sammen med venner, i voksen alder sammen med familie. Syns det høres aldeles deilig ut å ha fred og ro den siste dagen i året og bare kunne kost meg med god mat, fyr i peisen, sofa og tv.
NullHull Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 Det eneste som er "kjedelig" er at det er få av min vennegjeng som forstår hva som er hyggelig med å være alene.. og det er jo det store samtaleemnet i flere uker etterpå. Ja, er det ikke rart så forskjellige vi er? Hvorfor er det så vanskelig for noen å tro at det faktisk er mulig å hygge seg i eget selskap? Jeg foretrekker faktisk ofte å være alene. Men så har jeg ei bestevennine som går på veggene etter ca syv minutter uten selskap .
Wonders Skrevet 10. november 2011 #16 Skrevet 10. november 2011 feiringen fra i fjor til i år var 1. gang jeg tok det med ro og feiret hjemme med en champis, stod på verandaen og så på feiring over Oslo , og så film. I år blir det fest!!!! For jeg tør ikke risikere flere ulykker! Jeg knakk halebeinet, fordi jeg sikkert ikke feiret riktig. Hadde jeg vært deg ville jeg takket ja til å bli med venner hjemme først , så tat en fin tur til byen... sett på livet. Danset og ledd det nye året i møte. Trenger ikke kjenne en kjeft for å ha en fin feiring med andre... 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #17 Skrevet 10. november 2011 Jeg pleier også å være alene på nyttårsaften. Syns ikke det alltid har vært like greit, men i år skal jeg kose meg:)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #18 Skrevet 10. november 2011 Jeg var litt syk ifjor, så orket ikke ut å feste. Så jeg laget meg en good middag, kjøpte godteri og noen øl. Også satt jeg i sofaen med masse pledd og katta, og så på filmer hele kvelden. Bor på et sted med veldig god utsikt, så gikk ut og så på fyrverkeriet ved midnatt og skåla med meg selv Hadde det veldig koselig, og syntes ærlig talt det var deilig å slippe unna alt styret som følger emd nyttårsaften (taxikøer, være kald i penklær og venninner som plutselig blir fjortisser igjen). 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. november 2011 #19 Skrevet 10. november 2011 Jeg skal være alene på nyttårsaften. Skal jobbe i studiebyen dagen før, og orker ikke dra alle timene hjem til mamma og pappa. Jeg skal nok pynte meg litt, lage reinsdyrsteik med godt tilbehør og ta meg et glass vin mens jeg koser meg med tv'n. Har flott utsikt mot Fløyen, Ulriken og Festplassen, så regner med det blir litt titting ut også. Jeg har mange venner her, men "alle" er hjemme i jula, og de som bor her skal være med sine, så derfor er planen å være all alone. Helt greit!
Cata Skrevet 10. november 2011 #20 Skrevet 10. november 2011 Man lager seg litt god mat og parkerer seg i sofaen med en bok. Har aldri likt nyttårsaften alene, men må man, så må man. Det er tross alt bare en kveld i løpet av et helt år .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå