Gå til innhold

Nikolaj og Julie!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Grunnet håndball thrilleren såg jeg ikke slutten på Nikolai og Julie, kan noen fortelle meg hva som skjedde etter at turen til Tivoli gikk i vasken??

Fan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neimmen uff da du må da ikke se håndball istedenfor! hehe er selv en kjempe fan! nå husker jeg da ikke helt hva som skjedde når, men i korte trekk skal jeg prøve å fortelle deg det:

etter festen ville nikolaj ha datteren emma mer,da han helt sikkertb ble litt bekymret for hvordan hun kunne komme til å få det hjemme hos moren og hennes nye mann som visstnok ikke hadde helt styr på seg selv... ette tærer så klart på julie. dessuten så fikk nikolaj noemer kontakt med mark,de to skulle svømme sammen slik at amrk lærte dette...

julie på sin side, ble fortalt av den nye mannen at han slo ekskona si og dermed gikk det kanskje noe i stykker hos julie..hun ble fra seg(kanskje ikke så rart)

ekteparet med de storeproblemene (husker da ikke navn) de med de to barna som lenge har hatt knute på tråden! her tok mannen til mot og unnskyldte seg og trdde alt ble bra, men da løsnet det for dama... vi fikk ikke se hva som ble sagt, men hun sa at hun måtte fortelle han noe, mest sannsylig så var det vel hennes forhold til han politikern det gjaldt....

danserinnen tok mot til seg og kalte opp musikeren og de ble enige om å samarbeide igjen..

philip kjørte så sin bror hjem på hjemmet, men broren ville ikke hit. noe som endte opp med at han ble med philip hjem...

det var litt kræsj og triste scener i dagens serie, men det ordnet seg hvertfall for philip og danserinnen:)

nå er du med igjen vet du,,klar for neste uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...