Gå til innhold

Eneste single i gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 år og har 'alltid' feiret nyttårsaften med venninnegjengen, utrolig koselig. De siste årene har noen av kjærestene også vært med. Ikke helt det samme, men hyggelig likevel. Men i år er jeg den eneste single, og alle skal være med kjærestene sine på nyttårsaften :( Skjønner jo det, jeg hadde også villet være med min kjæreste hvis jeg hadde en. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre på nyttårsaften.

Hater å være singel!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

Føler meg deg. Bare en singel venninne hadde vært nok. Men har du noen andre bekjente som du kan slå deg sammen med? Kanskje du uansett kan prøve å utvide venninnekretsen til andre single jenter?

Skrevet

heng med de som ikke er single. Skaff deg en date, eller ta med andre gode venner til festen hos vennene dine.

Vi har alle hos oss, med eller uten date.

Skrevet

get a life

Skrevet

Hadde samme problemet i fjor. Da reiste jeg til fjells med foreldrene mine, og hadde en rolig men utrolig koselig nyttårsfeiring. Men det avhenger av at du er god venn med foreldrene dine...

Tror det er endel singelarrengementer rundt omkring også, bl a sukker arrangerer. Eller så må du utvide horisonten litt og skaffe deg noen singelvenner :)

Skrevet

Du kan jo feire nyttårs alene. Fler av oss gjør det av egen vilje, jeg synes det er det beste å gjøre den kvelden. Nyttårs er generelt alt for mye mas for meg.

Skrevet

Jeg har tidligere vært den eneste single på nyttårsaften og det har vært helt topp. Vi var mer som én stor gjeng enn mange par + meg så jeg følte meg absolutt ikke utenfor. Det kan vel være hyggelig selv om det er mange par, det kommer jo ganske an på hvor klengete de er på hverandre syns nå jeg.

Skrevet

Kan du ikke feire med vennene dine selv om de har kjærester? Eller feirer de kun to og to parvis sammen?

Har vært litt samme greie blant dem jeg har pleier å feire nyttår med, men har vært litt forskjellig hvem som har vært "den single" fra år til år, hehe. Tenker ikke på det en gang! En gjeng med venner er en gjeng med venner, selv om noen av dem er kjærester ;)

Skrevet

Du må finne ut om de vennene dine er ok å feire nyttårssaften med selv alle har kjærester. Er ikke i alle venneflokker man merker dette typiske to og to, og så lenge de ikke er i fasen "stormforelsket". Da blir du bare "5 hjul på vogna".

Lykke til, har vært der og det er ikke noe morsomt. Jeg var den som ikke reiste på nyttårsfeiring.

Skrevet

Jeg vet det er tradisjon å feire nyttårsaften med venner, men hvis du ikke har noen som du vil feire med, så ville jeg hoppet på familien, tror jeg. Jeg har feiret med familien et par år, kjempekoselig! Men så er jeg bare 22år også da...

Hvis jeg var deg ville jeg først funnet ut hva du egentlig har lyst til å gjøre, så er det letter å gi råd. For eksempel kanskje du kunne tenke deg å feire med venninner og kjærestene deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...