AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Hver gang vi snakker om det så lover han bot og bedring..og hver mnd skjer det samme. Sex1 -2 ganger maks!! Jeg er så frustrert!!! Hvordan kan vi noen gang lykkes hvis vi ikke har sex?? Nå har jeg EL om noen dager og det ser ikke lyst ut. jeg vet at han bare får mer prestasjonsangst av at jeg maser..men hva f*** skal jeg gjøre da?? Vi skal til utredning neste mnd for 1 år som prøvere uten å lykkes..men det er jo egentlig ikke så rart at vi ikke lykkes uten nesten å ha sex!! Hva vil en gynekolog si til dette? At vi å ha mer sex og sende oss hjem??? Bør jeg snakke med ham enda en gang? Jeg har brukt tusener på EL tester, hostesaft, grapefrukjuice og til og med menskopp. Har foreslått at han kan ordne seg på egenhånd og gi meg "varene" etterpå...ingenting nytter!! har ikke drukket ordentlig kaffe på 1 år og vært forsiktig med alkohol. Er sunn og slank. røyker ikke. JA! han vil ha barn.. Føler at alle disse tankene og bekymringene mine ødelegger for ting også...kroppen er jo ikke akkurat avslappet. Vær så snill og hjelp meg med noen råd noen.. Andre som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Kanskje det blir for mye styr og stress for han, og da forsvinner lysten. Pliktsex er aldri noe gøy. Hva med å ikke si til han når du har eggløsning og når dere MÅ ha sex? Bare sjekk ut eggløsningstestene i det stille, ikke involver han i det, og rett og slett bare forføre han når du vet at tiden er inne?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Kanskje det blir for mye styr og stress for han, og da forsvinner lysten. Pliktsex er aldri noe gøy. Hva med å ikke si til han når du har eggløsning og når dere MÅ ha sex? Bare sjekk ut eggløsningstestene i det stille, ikke involver han i det, og rett og slett bare forføre han når du vet at tiden er inne? Ja, det er det jeg har gjort i 1 år, men det er veldig stor påkjenning å håpe på at han stiller når tiden er inne og få ham med på "leken" og det blir ofte bare 1 gang. I tillegg er skuffelsen stor når det ikke blir og jeg vet at den pp også gikk i vasken eller at sjansene uansett er minimale..
Gjest Avocado Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Huff, da blir det en ekstra stor utfordring.. Men hvordan er hans livssituasjon? Er han sliten, i dårlig form og/eller har et ensidig kosthold, så kan det virke inn på sexlysten. Prøvd vitamintilskudd til ham? Diverse afrodisakium i form av urter og/eller eteriske oljer?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Huff, da blir det en ekstra stor utfordring.. Men hvordan er hans livssituasjon? Er han sliten, i dårlig form og/eller har et ensidig kosthold, så kan det virke inn på sexlysten. Prøvd vitamintilskudd til ham? Diverse afrodisakium i form av urter og/eller eteriske oljer? Han er veldig ofte sliten og trøtt, men orker alltid ting som husarbeid og praktiske "oppgaver" som han føøler han må gjøre...er perfeksjonist..ikke prøvd vitaminer, men han testet seg i fjor hos legen og prøvene viste ingen mangel på noe. Han spiser sunt og røyker ikke. Drikker lite alkohol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå