AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg er student i Trondheim og har ingen tilknytning til noen av bankene der. Men så har jeg et stort lass med mynter jeg skulle ha vekslet inn. Hvor kan jeg gjøre dette uten å måtte være kunde i en bank?
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 (endret) i alle banker.. mot gebyr. hvorfor åpener du ikke bare en konto, setter pengene inn der, går ut døra og tilbake 2 min seinere for å kreve uttak sånne ting gjorde jeg i student tiden p.s må bare legge til at det ikke koster å åpne konto, men hvis du skal ha kort til kontoen, så koster det penger Endret 10. november 2011 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 i alle banker.. mot gebyr. hvorfor åpener du ikke bare en konto, setter pengene inn der, går ut døra og tilbake 2 min seinere for å kreve uttak sånne ting gjorde jeg i student tiden p.s må bare legge til at det ikke koster å åpne konto, men hvis du skal ha kort til kontoen, så koster det penger så man trenger ikke kort i banken for å kunne veksle inn penger? var hos dnbnor og så på maskinen der, og der måtte man dra kortet før man kunne putte på mynter
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 de kan gjøre det inne i selve banken.. nei, jeg måtte hvertfall ikke ha kort. bare tok med passet mitt
HopelessFear Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 i alle banker.. mot gebyr. hvorfor åpener du ikke bare en konto, setter pengene inn der, går ut døra og tilbake 2 min seinere for å kreve uttak sånne ting gjorde jeg i student tiden Ikke alle banker tilbyr dette. Jernbanepersonalets bank og forsikring tilbyr ikke det.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Hva med å ta med deg en bunke mynter hver gang du skal handle dagligvarer? Jeg gjorde det da jeg plutselig fant ut at jeg hadde over 800 kr i mynt. Gjør ikke sån i rushen, men ellers.
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Ikke alle banker tilbyr dette. Jernbanepersonalets bank og forsikring tilbyr ikke det. nordea, postbanken, dnbnor, sparebanken gjør dette. de vanlige bankene med bank der man kan sette inn og ta ut penger
Brusebukken87 Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Nordea i krysset Munkegata/Olav Trygvassons gate har skranke. Men usikker på om du må være kunde eller ikke. Du kan også veksle på Postkontor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå