AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #61 Skrevet 28. januar 2012 Altså, en hore er et skjellsord for prostituert, og blir brukt hyppig av menn som er sure på damer, og kvinner som er misunnelige på damer. En prostituert er en person som selger sex for penger, så alt i alt er det veldig negativt å bruke ordet hore om en dame som ikke selger sex. TS selger ikke sex, men hun selger selskap i form av å se fin ut og å konversere. Dette kan bli sett på som horete for noen, fordi man gir noe personlig av seg selv. Sex er ikke alt. Det å gi følelser og å vise seg frem er ofte værre ... Hore, prostituert, eskortpike, kall det hva du vil. Hun selger seg for penger. Som sagt, sex,ikke sex...uansett, prostitusjon ergo hun er en prostituert eller en hore.. Ofte er det folk som kanskje ikke er de aller smarteste som ikke forstår at det trenger ikke være sex med i bilde for å kalles prostitusjon.
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #62 Skrevet 28. januar 2012 TS er like mye hore som alle de andre er her inne. Hun selger en tjeneste, tertiærnæring, selskap. På mange måter "in the act"-actress. Ei prostituert kvinne selger sex. Ei eskortejente kan selge selskap uten noen for form sex involvert. Videre virker det som at dine sugardaddys tenner på financial domination. Stemmer det? -Domino 2
Rainbow Skrevet 29. januar 2012 #63 Skrevet 29. januar 2012 Tar det ikke fryktelig mye tid å holde "styr på" fire menn, og være mye ute med dem og i tillegg reise? Hvordan får du tid til full studiehverdag i tillegg?
Tabris Skrevet 29. januar 2012 #64 Skrevet 29. januar 2012 Jeg ser ikke på dette som særlig problematisk. Det eneste jeg tenker på er om disse mennene har koner/samboere, og om de vet om dette. Hvis de gjør det, så har ikke jeg noe problem med det. Man selger en service, og alle involverte hva det er snakk om. Voksne folk får ordne seg de avtalene de selv ønsker.
Ferny Skrevet 29. januar 2012 #65 Skrevet 29. januar 2012 Hore, prostituert, eskortpike, kall det hva du vil. Hun selger seg for penger. Som sagt, sex,ikke sex...uansett, prostitusjon ergo hun er en prostituert eller en hore.. Ofte er det folk som kanskje ikke er de aller smarteste som ikke forstår at det trenger ikke være sex med i bilde for å kalles prostitusjon. Dette stemmer jo IKKE. Alle som er i arbeid og får betalt for det selger jo "seg selv". Barnehageansatte, lærere, sykepleiere, leger, psykologer - hva som helst! Alle som er i kontakt med mennesker i yrket sitt er da ikke horer? Ha, ha. Eneste er vel at dette nok er svarte penger. Synes jo for øvrig det høres ut som et merkelig opplegg. Man må være temmelig stygg/fæl for å ikke klare å skaffer seg ubetalte relasjoner til det motsatte kjønn vel?? Noen som nevnte impotent. Tja, kanskje det? Umulig å få seg kjæreste da, vil jeg tro. 1
Gjest MiezeKatze Skrevet 18. mai 2014 #68 Skrevet 18. mai 2014 Jeg kjenner ei som holder paa med dette, og hun sier at etter noen möter foventer de sex..
Gjest Malanthor Skrevet 18. mai 2014 #69 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Hei ! Løgn og mere løgn og enda mere løgn. Pisspreik. Gå og dynk hodet ditt i toalettet TS. Haha. tråden er jo foresten eldgammel. Hvorfor i all verden gravde noen denne opp igjen. Endret 18. mai 2014 av Malanthor
Gjest MiezeKatze Skrevet 18. mai 2014 #70 Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor svarer jeg paa en eldgammel traad?
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2014 #72 Skrevet 18. mai 2014 du prostituerer deg på en måte selvom du ikke ligger med de. kan være lurt å sette av litt penger nå for du kan ikke gjøre dette så mange år til
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #73 Skrevet 6. november 2021 Hvor får man tak i sånn hore som TS? Anonymkode: a13bf...d02
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #74 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor får man tak i sånn hore som TS? Anonymkode: a13bf...d02 Hva i alle dager søker du på, når du drar opp tråder fra 2014?! Anonymkode: 3db17...685 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #75 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva i alle dager søker du på, når du drar opp tråder fra 2014?! Anonymkode: 3db17...685 Altså jeg spurte et spørsmål, har ikke behov for å få et spørsmål til svar! Anonymkode: a13bf...d02
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #76 Skrevet 6. november 2021 Har ikke lest tråden. Ser også at den er gammel, og tipper det er en eller annen prippen moralist som har vekket den opp fra de døde. Men vil bare si stå på, og keep up the good work til sugarbabyen. Det er høy etterspørsel etter unge pene damer, og det er flott at det er et marked hvor vi kan betale for å omgås pene damer så man slipper å bruke så mye tid på det. Og man slipper disse sure bitre eldre damene som har forvitrert eller aldri var attraktiv i utgangspunktet☠️ Anonymkode: b000f...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå