AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #41 Skrevet 26. januar 2012 Alle miljøer hvor menn tjener mye og går med dress på jobben. Det er rimelig trist og sier noe om at intelligens når det gjelder å tjene penger ikke nødvendigvis har noe med sosiale ferdigheter å gjøre.
Yme Skrevet 26. januar 2012 #42 Skrevet 26. januar 2012 Det er rimelig trist og sier noe om at intelligens når det gjelder å tjene penger ikke nødvendigvis har noe med sosiale ferdigheter å gjøre. Man kan da ha alle slags sosiale ferdigheter i behold, selv om man er et utro menneske. 2
Gjest "gjest" Skrevet 26. januar 2012 #43 Skrevet 26. januar 2012 Hvis TS snakker sant så ser jeg ikke problemet. Det er jo ikke sånn at hun tvinger dem til å gi henne ting. Dog ville jeg gått for rein cash hele tiden, hadde det vært meg, pga å disponere en leilighet er ikke det samme som å eie den, man kan bli kastet ut når fyrene blir kjent med noen yngre og penere eller ei som vil ha sex med dem. 1
Gjest Bond Skrevet 26. januar 2012 #44 Skrevet 26. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod
Gjest Bond Skrevet 26. januar 2012 #45 Skrevet 26. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod
Yme Skrevet 26. januar 2012 #46 Skrevet 26. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod Kan man kalle det spekulering, når man veit at det stemmer da?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #47 Skrevet 26. januar 2012 Høres jo flott ut, hvis det er sant Ts Kunne godt tenkt meg det samme faktisk. Er "ødelagt" fra før av når det gjelder menn og forhold, så noe slikt uten forpliktelser, og god "betaling" er jo bare supert hvis en er student eller i en dårlig betalt jobb. Penger er nå ikke alt, men kommer jammen meg godt med hvis en alltid har stått alene og hatt dårlig råd 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #48 Skrevet 26. januar 2012 Shit, jeg skjønner ikke hvor du får selvtilliten fra? Og hvordan er det med samvittigheten din? Føler du ikke at du utnytter de? Blir en sånn pappajente? Jeg er ikke misunnelig eller sur eller noe, men jeg skjønner ikke at du klarer dette ... Hvordan føles det egentlig? 1
floony Skrevet 27. januar 2012 #49 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Altså, situasjonen kan kalles umoralsk i den forstand at dette er en utnyttelse av andre mennesker, dvs at TS tar penger for noe hun som medmenneske skulle gjort av egen fri vilje fordi disse mennene (slik hun beskriver dem) virker som greie karer, om enn litt ensomme. Sosial omgang. På den andre side: disse mennene burde være voksne og oppegående nok til å vite dette selv og når de kontakter en jente og tilbyr henne alt dette fra første stund, er det jo nettopp dette de får. De har valgt det selv og dette er jo bare en win/win for en ellers fattig student uten økonomisk støtte hjemmefra (og la oss innrømme det: de fleste mottar på en eller annen måte hjelp i studietiden fra foreldre eller andre familiemedlemmer - et sosialt problem som skaper skille mellom studenter og som har vært oppe til diskusjon i media en god del ganger nå). Dette er forholdsvis et ganske tabubelagt emne hvor det hersker mange sanksjoner fra folk som ikke er i samme situasjon selv, og slik vil det nok alltid være. Men i bunn og grunn synes jeg ikke TS gjør så mye galt her - hun høres litt business-aktig og kald ut, men i en sånn situasjon hvor romantiske følelser ikke er involvert er nok dette en ganske naturlig reaksjon. Og siden disse mennene kontinuerlig kontakter henne og overøser henne med gaver må hun jo gjøre noe riktig, dvs siden sex ikke er involvert: tilby dem den omsorgen og selskapet de lengter etter. Endret 27. januar 2012 av floony 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #50 Skrevet 27. januar 2012 Hvis jeg skulle blitt en "eskorte"pike, uten å selge sex. Det er ikke ulovlig?
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. januar 2012 #51 Skrevet 27. januar 2012 Det er som jeg forstår det ganske så vanlig i mange business-miljøer. Nå er jeg ikke helt fremmed for business-miljøet. Utroskapen florerer, de er ekstra spandable rundt vakre kvinner og mange av dem er ikke akkurat fremmede for strippeklubber/bordeller. Men å betale ei dame bare for å bli med på en middag og se fin ut? Ikke sett. I mitt miljø er det nok vanligere å ha ei elskerinne som man faktisk har sex med etter middagen. Eller at man strør litt cash over ei ung dame fordi man liker hennes selskap privat (og håper å ha sex med henne!), uten at man drasser henne med på VIP-losjen på fotballkampen i den tro at Olav Thon, Bjørn Kjos og Sigbjørn Johnsen blir imponerte. Men nå har jeg langt ifra oversikt over hele miljøet, jeg tar jo andres ord for at det er vanlig noen steder, men lurte litt på akkurat hvor. Føler det er litt "amerikansk", og kanskje derfor er en greie i selskaper hvor man har sterk innflytelse fra miljøet over dammen? 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #52 Skrevet 27. januar 2012 TS, Er du ikke redd for å havne i et dårlig miljø, og med noen menn som ikke er like hyggelige som de begir seg ut for? Pass på deg selv.
Gjest Tidssone Skrevet 27. januar 2012 #53 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har i perioder hatt profil på nettdatingsteder som sukker og match. Det er null problem å ordne seg slike forhold som TS beskriver. Mange menn er ensomme, impotente og betaler gjerne bare for å ha en søt dame til datingbruk. Det er utrolig mange gifte, velbeslåtte menn der også. Som ønsker å ha andre enn sin kone å bare snakke med. (Og det finnes selvsagt også menn i disse kategoriene som ønsker seg en elskerinne.)
Gjest Tidssone Skrevet 27. januar 2012 #54 Skrevet 27. januar 2012 (Og nei. Jeg er ikke en eskortepike og har aldri vært det, men har fått mange tilbud om å bli det.)
Gjest "gjest" Skrevet 28. januar 2012 #55 Skrevet 28. januar 2012 Nå er jeg ikke helt fremmed for business-miljøet. Utroskapen florerer, de er ekstra spandable rundt vakre kvinner og mange av dem er ikke akkurat fremmede for strippeklubber/bordeller. Men å betale ei dame bare for å bli med på en middag og se fin ut? Ikke sett. I mitt miljø er det nok vanligere å ha ei elskerinne som man faktisk har sex med etter middagen. Eller at man strør litt cash over ei ung dame fordi man liker hennes selskap privat (og håper å ha sex med henne!), uten at man drasser henne med på VIP-losjen på fotballkampen i den tro at Olav Thon, Bjørn Kjos og Sigbjørn Johnsen blir imponerte. Nemlig.
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #56 Skrevet 28. januar 2012 Eskortepike er det samme som selskapsjente. En eskortpike kan uten problemer selge sitt selskap uten at det involverer sex og er meget utbredt i utlandet, men en begynner å se at det kommer til Norge også. Noe denne piken er et bevis på. Men hvordan forklarer du skattemyndighetene alle utgiftene dine uten noen fast inntekt og formue? Det lurer jeg på. -Domino 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #57 Skrevet 28. januar 2012 Kall det hva du vil. Eskortepike etc..ikke til å komme fra du er en hore. Synes det er jævla synd at du ikke har større respekt for deg selv. Sex, ikke sex...fremdeles en hore. På tide å kalle en spade for en spade.
Gjest "gjest" Skrevet 28. januar 2012 #58 Skrevet 28. januar 2012 Kall det hva du vil. Eskortepike etc..ikke til å komme fra du er en hore. Synes det er jævla synd at du ikke har større respekt for deg selv. Sex, ikke sex...fremdeles en hore. På tide å kalle en spade for en spade. Du føler deg likere enn andre folk, hva? 4
Meridian Skrevet 28. januar 2012 #59 Skrevet 28. januar 2012 Kall det hva du vil. Eskortepike etc..ikke til å komme fra du er en hore. Synes det er jævla synd at du ikke har større respekt for deg selv. Sex, ikke sex...fremdeles en hore. På tide å kalle en spade for en spade. Altså, en hore er et skjellsord for prostituert, og blir brukt hyppig av menn som er sure på damer, og kvinner som er misunnelige på damer. En prostituert er en person som selger sex for penger, så alt i alt er det veldig negativt å bruke ordet hore om en dame som ikke selger sex. TS selger ikke sex, men hun selger selskap i form av å se fin ut og å konversere. Dette kan bli sett på som horete for noen, fordi man gir noe personlig av seg selv. Sex er ikke alt. Det å gi følelser og å vise seg frem er ofte værre ...
Iselinn83 Skrevet 28. januar 2012 #60 Skrevet 28. januar 2012 Jeg klarer rett og slett ikke å tro på det... At en mann blir forelsket i en dame og gjør slikt som dette er jo troendes, men da ville jeg trodd det var sex inne i bildet. Og jeg hadde nok kjøpt historien hadde det vært en mann. Men fire forskjellige? Bare for å se deilig ut på armen til en mann? Nei, jeg klarer desverre bare ikke å kjøpe det. Men man skal vel aldri si aldri. Så lenge det er gjensidig så er det vel kun en selv som kan bestemme hva man vil gjøre. Lykke til, og vær forsiktig! Håper ikke du finner deg selv på bar bakke en dag og ikke vet hva du skal gjøre med deg selv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå