Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 #21 Skrevet 10. november 2011 (endret) Tror ikke en meter på det historien til TS. 4 menn som øser over henne med penger uten at hun yter seksuelle tjenester. Yea right! Og hvorfor kalle seg eskortepike hvis hun egentlig er selskapsdame? Alle forbinder jo eskortetjenester med prostitusjon. Vil hun at folk skal tro hun er en hore? Endret 10. november 2011 av Liquorice 11
Gjest MorAase Skrevet 10. november 2011 #22 Skrevet 10. november 2011 Det er det med ingen fysisk samkvem som gjør at jeg tviler på historien. Ellers så er alt såpass vanlig at det er ikke noe å heve øyenbrynet for. 4
HopelessFear Skrevet 10. november 2011 #23 Skrevet 10. november 2011 ... Så i bunn og grunn er alle jenter eskorter? En får spandert mat, får penger om en har lyst på det, blir tatt med på fine steder uten å måtte gjøre noe for det. Det blir for dumt. 6
Gjest MorAase Skrevet 10. november 2011 #24 Skrevet 10. november 2011 ... Så i bunn og grunn er alle jenter eskorter? En får spandert mat, får penger om en har lyst på det, blir tatt med på fine steder uten å måtte gjøre noe for det. Det blir for dumt. Nei, egentlig ikke... 2
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 #25 Skrevet 10. november 2011 ... Så i bunn og grunn er alle jenter eskorter? En får spandert mat, får penger om en har lyst på det, blir tatt med på fine steder uten å måtte gjøre noe for det. Det blir for dumt. Jeg er ikke det, hvorfor skal menn spandere på meg når jeg tjener egne penger?? 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #26 Skrevet 10. november 2011 Tror ikke en meter på det historien til TS. 4 menn som øser over henne med penger uten at hun yter seksuelle tjenester. Yea right! Og hvorfor kalle seg eskortepike hvis hun egentlig er selskapsdame? Alle forbinder jo eskortetjenester med prostitusjon. Vil hun at folk skal tro hun er en hore? Jeg trodde også at ting som dette var helt usannsynelig, helt til jeg havnet i en lignende situasjon selv. Skrev min historie på den første siden. Det er vel engang slik at noen bare er ufattelig generøse og liker å skjemme bort de man er glad i. Uten å få seksuelle tjenester i gjenngjeld. Ikke alt her i livet dreier seg om sex. 1
Fresi Skrevet 10. november 2011 #27 Skrevet 10. november 2011 Jeg er ikke det, hvorfor skal menn spandere på meg når jeg tjener egne penger?? Nei, de fleste av oss tenker jo sånn og vil heller se på gress gro eller ta et par rotfyllinger fremfor å bli med en ukjent fyr "over dammen". Men vi mennesker er jo så forskjellige. 4
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2011 #28 Skrevet 10. november 2011 Først hevet jeg ene øyebrynet mitt bittelitt. Så ble det kjedelig og uttrykket mitt ble "meh". Secret Diaries of a Call Girl er betraktelig mer spennende og velartikulert. 4
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. november 2011 #29 Skrevet 10. november 2011 I hvilke miljø er disse mennene som synes det er stas å ha eskortepiker og vise frem på jobbmiddager og fester "med klasse" e.l.? En 40+ med en hot 25åring på armen er vel ca like imponerende som en tysker med thaidame, og hvis noen hadde drevet på med eskortepiker i min bransje så hadde alle visst det og han hadde blitt ledd ut. Jeg kan ikke skjønne på hvilken planet dette kan være noe som helst annet enn pinlig, men jeg vet noen folk bor på andre planeter enn meg. 13
candyclock Skrevet 25. januar 2012 #31 Skrevet 25. januar 2012 (endret) luksus<3 Endret 25. januar 2012 av candyclock
LovelyMonroe Skrevet 25. januar 2012 #32 Skrevet 25. januar 2012 Veldig selvstendig jente du var da 2
Gjest O___o Skrevet 26. januar 2012 #33 Skrevet 26. januar 2012 Herregud. Shitty oppvekst hadde gitt meg kickass viljen til å nettopp forsørge meg selv - sette meg mål og nå de. Skjønner meg ikke på folk som lever på andre på denne måten 2
Jolene Skrevet 26. januar 2012 #34 Skrevet 26. januar 2012 Skulle ønske jeg hadde det sånn. Hadde jeg vært singel kunne jeg lett ha vært luksusprostituert. 2
Yme Skrevet 26. januar 2012 #35 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Grunnen til at jeg har valgt å holde på med dette, er fordi jeg ikke har noe familie, ingen som kan støtte meg økonomisk og ingen som bryr seg om meg på noe som helst måte. (mamma døde under fødselen og pappa har fått ny familie) Er det noen andre som har erfaring fra dette "Miljøet", hadde vært veldig morsomt å høre andres synspunkter rundt dette her. Jeg tror du burde tenke litt på det der, og få gjort noe med det. Det høres rart ut at du ikke har noen venner, når du er såpass pen at du kan brukes som eskortepike, og oppegående nok til å studere. Endret 26. januar 2012 av Bond 6
Adonis Skrevet 26. januar 2012 #36 Skrevet 26. januar 2012 I hvilke miljø er disse mennene som synes det er stas å ha eskortepiker og vise frem på jobbmiddager og fester "med klasse" e.l.? En 40+ med en hot 25åring på armen er vel ca like imponerende som en tysker med thaidame, og hvis noen hadde drevet på med eskortepiker i min bransje så hadde alle visst det og han hadde blitt ledd ut. Jeg kan ikke skjønne på hvilken planet dette kan være noe som helst annet enn pinlig, men jeg vet noen folk bor på andre planeter enn meg. Det er som jeg forstår det ganske så vanlig i mange business-miljøer.
Yme Skrevet 26. januar 2012 #37 Skrevet 26. januar 2012 Det er som jeg forstår det ganske så vanlig i mange business-miljøer. Jeg har en kamerat som fikk i oppgave å ta noen bilder på et kjent hotell i Oslo, som de skulle bruke til en ny og oppdatert brosjyre. Han fikk streng beskjed om at han ikke måtte ta noen bilder av folka der. Når ha spurte hvorfor, fikk han som svar; "Ser du alle disse damene her? Ingen av dem er kona til mannen de sitter sammen".
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #38 Skrevet 26. januar 2012 Det er som jeg forstår det ganske så vanlig i mange business-miljøer. Hvilke?
Adonis Skrevet 26. januar 2012 #39 Skrevet 26. januar 2012 Hvilke? Alle miljøer hvor menn tjener mye og går med dress på jobben.
Yme Skrevet 26. januar 2012 #40 Skrevet 26. januar 2012 Alle miljøer hvor menn tjener mye og går med dress på jobben. Det er stort sett sånn... Kan det ha noe med personlighetstrekkene man har, om man er en mann som går etter den typen jobber med status og penger? Jeg tror det er en sammenheng der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå