Gå til innhold

Jeg er ei Eskortepike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg er det man kaller en Eskorte/sugarbaby

Nå skal jeg fortelle litt om hvordan jeg gjør det.

Mine "sukkerpappaer" er kun ute etter å ha ei dame, som de kan vise frem, på fek jobbmiddager, fester med klasse osv.. Jeg har vært heldig! Har brukt lang tid på å plukke ut de 4 som jeg nå har kontakt med. En av dem jobber mye i USA, så det har blitt ett parr turer over dammen ;) Når det kommer til det intime planet, så er det fyfy. Jeg har ikke intim kontakt med noen av dem. Han jeg reiste til USA med, bestilte seg ei hore når vi var der nede. Noe jeg syns er helt greit, fordi jeg ønsker ikke å være ei hore. ( jeg fikk såklart mitt eget hotellrom)

Når det kommer til betaling, så varierer det veldig.

Mann 1, betaler skolen min og bøker, går på bi og det er jo ikke akkurat billig.

Mann 2, dekker alle bo utgiftene mine, han eier en del eiendom i hovedstaden,så jeg bor i en leilighet han eier.

Mann 3, gir meg gaver, som fek bil (hehe) dette høres helt sykt ut, men har kjent han lenge, og når en mann med penger er forelsket i deg, så gir han deg hva du vil ha.

Er slitsomt at han er så betatt av meg, men han klarer å holde fingrene unna fatet, jeg er meget streng på hvor grensene mine går.

Mann 4, gir meg "lommepenger", altså ett fast beløp i måneden uavhengig av hvor ofte vi treffes.

Jeg lever ett liv med Økonomisk frihet. Grunnen til at jeg har valgt å holde på med dette, er fordi jeg ikke har noe familie, ingen som kan støtte meg økonomisk og ingen som bryr seg om meg på noe som helst måte. (mamma døde under fødselen og pappa har fått ny familie)

Er det noen andre som har erfaring fra dette "Miljøet", hadde vært veldig morsomt å høre andres synspunkter rundt dette her.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt patetisk, men for all del... Kjør på.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Når du ALDRI har sex med de, og innlegget ikke handler om sex, hvorfor har du lagt det under seksualitet da?

Du ønsker kun å provosere.

Endret av Bond
  • Liker 20
Skrevet

Jeg fantaserer mye om å være eskortepike eller luksusprostituert under akten, det tenner meg voldsomt :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Når du ALDRI har sex med de, og innlegget ikke handler om sex, hvorfor har du lagt det under seksualitet da?

Du ønsker kun å provosere.

Er helt ny her, leste ett inlegg om seksualitet, og neders på sidensto det "nytt innlegg" så trykket der. Det var DESVERRE bare en tilfeldighet ;)

Det at jeg trykket på anonym var bare fordi jeg trodde e-posten min kom opp når jeg publiserte innlegget.

Endret av Bond
Skrevet

hvordan klarte du å bli det? jeg skjønner ikke. ble du leid ut av et modellbyrå første gang? hvordan skapte du kontakter mener jeg

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fantaserer mye om å være eskortepike eller luksusprostituert under akten, det tenner meg voldsomt :)

Det tenner meg litt også, men er veldig redd for at sex ikke skal bli det samme igjen.

sex uten følelser er jeg ikke fan av.

hehe.

Endret av Sukker1
Skrevet

Skulle vel vært under Karriere og utdanning. ;)

• Liker 18
Skrevet

Hvordan kan en være en eskortepike uten å ha sex? Så vidt jeg har skjønt er eskortepike bare et finere ord for prostituert. Du mener vel ikke hallik?

Skrevet

hvordan klarte du å bli det? jeg skjønner ikke. ble du leid ut av et modellbyrå første gang? hvordan skapte du kontakter mener jeg

Det startet med at jeg flyttet til Oslo. Fikk mange venner fra Bi, og dro på utesteder hvor ting var "fint og flott"

Fikk tilbud på tilbud. Sa nei hver gang, jeg var veldig sjenert.

Men en dag kom det en veldig hyggelig mann bort, vi snakket litt sammen, om jobben hans og skolegangen min, også spurte han meg bare helt ut fra løse luften, om jeg ville være "følget" hans på en stor middag, han skulle kjøpe kjole til meg, betale frisørtime, negltime osv...

Jeg sa ja.

Det var starten på eventyret.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvordan kan en være en eskortepike uten å ha sex? Så vidt jeg har skjønt er eskortepike bare et finere ord for prostituert. Du mener vel ikke hallik?

Da må jeg være min egen hallik hvertfall. hehe.

Eskortepike er ei som får betalt for å date.

Dette sitatet er hentet fra en blogg: "På slutten av kvelden får hun en konvolutt, der ligger det penger. Er hun fornøyd med summen, blir det sengekos på mannen"

Mange har delte meninger rundt hva det innebærer å være "ei Eskorte". Min mening er at sex=hore/luksusprostituert. Eskorte=dating.

Klarer det kjempe fint, ønsker ikke å ha sex med en person som jeg ikke har følelser for.

Endret av Sukker1
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte. Jeg er i tjueårene og møtte en eldre herre i jobb sammenheng. Fikk god kontakt med han, på et vennskapelig nivå og vi holdt kontakten. Han eier en større bedrift her i landet og har alle de pengene han trenger og litt til. Vi bor ikke i samme by, men siden han reiser mye i forbindelse med jobben kommer han alltid innom når han er i byen. Da spiser vi f.eks middag eller tar en kaffe. Han pleier å sette inn "lommepenger" på kontoen min hver måned og har flere ganger tatt meg med på shoppingturer til oslo hvor jeg kan velge hva jeg vil ha. Hvis jeg nevner at det er noe jeg ønsker meg eller trenger i en sammenheng, setter han inn ekstra penger på kontoen min, uten at jeg har spurt om det, så jeg kan kjøpe meg det. Han krever overhode ingenting av meg, utenom at han synes det er hyggelig å treffe meg og spise middag en gang i blandt og snakke. Han tar også med seg meg og besteveninnen min på weekendturer i inn og utland når det passer, hvor han er like gennerøs med henne som det han er med meg. Jeg har aldri gitt han noen forventninger når det kommer til intimitet o.l, og oppfatter ikke at han forventer det heller.

I utgangspunktet var jeg veldig skeptisk til dette her, og var veldig tilbakeholden når det kom til både gaver og penger og ikke minst hans inntensjoner. Etterhvert fant jeg ut at jeg bare kunne se hvordan det utviklet seg og det angrer jeg ikke et sekund på. Jeg er selvfølgelig singel, om ikke ville nok dette ha føltes veldig feil. Han har også sagt at jeg ikke må være redd for å skaffe meg det, da dette ikke vil endre hans oppfatning av meg, i føge han selv ser han på meg som en god venn. Så jeg tror han i utgangspunktet er ganske ensom og ønsker bare og dele det han har med noen han har blitt glad i. Jeg er jo klar over at dette ikke er noe som varer evig, men enn så lenge nyter jeg det:-)

Jeg velger også å postet dette som anonym i frykt for å bli gjennkjent av personer som kjenner meg og mitt nick her inne.

• Liker 2
Skrevet

Eskortepiker trenger da ikke å selge sex. Og hallik kan hun umulig mene, ut ifra det hun skrev i første post :laugh:

• Liker 6
Skrevet

Skulle vel vært under Karriere og utdanning. ;)

Tja, vanskelig å plassere dette under ett spesifikt emne.

Kan ikke akkurat si at dette er en karriere, eller utdanning.

Har jo ikke utdannet meg til Eskorte :)

Karriere er jeg på god vei med å bygge meg, snart ferdig utdannet siviløkonom :)

Skrevet

Jeg har det litt på samme måte. Jeg er i tjueårene og møtte en eldre herre i jobb sammenheng. Fikk god kontakt med han, på et vennskapelig nivå og vi holdt kontakten. Han eier en større bedrift her i landet og har alle de pengene han trenger og litt til. Vi bor ikke i samme by, men siden han reiser mye i forbindelse med jobben kommer han alltid innom når han er i byen. Da spiser vi f.eks middag eller tar en kaffe. Han pleier å sette inn "lommepenger" på kontoen min hver måned og har flere ganger tatt meg med på shoppingturer til oslo hvor jeg kan velge hva jeg vil ha. Hvis jeg nevner at det er noe jeg ønsker meg eller trenger i en sammenheng, setter han inn ekstra penger på kontoen min, uten at jeg har spurt om det, så jeg kan kjøpe meg det. Han krever overhode ingenting av meg, utenom at han synes det er hyggelig å treffe meg og spise middag en gang i blandt og snakke. Han tar også med seg meg og besteveninnen min på weekendturer i inn og utland når det passer, hvor han er like gennerøs med henne som det han er med meg. Jeg har aldri gitt han noen forventninger når det kommer til intimitet o.l, og oppfatter ikke at han forventer det heller.

I utgangspunktet var jeg veldig skeptisk til dette her, og var veldig tilbakeholden når det kom til både gaver og penger og ikke minst hans inntensjoner. Etterhvert fant jeg ut at jeg bare kunne se hvordan det utviklet seg og det angrer jeg ikke et sekund på. Jeg er selvfølgelig singel, om ikke ville nok dette ha føltes veldig feil. Han har også sagt at jeg ikke må være redd for å skaffe meg det, da dette ikke vil endre hans oppfatning av meg, i føge han selv ser han på meg som en god venn. Så jeg tror han i utgangspunktet er ganske ensom og ønsker bare og dele det han har med noen han har blitt glad i. Jeg er jo klar over at dette ikke er noe som varer evig, men enn så lenge nyter jeg det:-)

Jeg velger også å postet dette som anonym i frykt for å bli gjennkjent av personer som kjenner meg og mitt nick her inne.

Så flott å høre at det er noen andre her inne, som er i en så fantastisk situasjon som jeg selv er i :)

• Liker 1
Skrevet

Tja, vanskelig å plassere dette under ett spesifikt emne.

Kan ikke akkurat si at dette er en karriere, eller utdanning.

Har jo ikke utdannet meg til Eskorte :)

Karriere er jeg på god vei med å bygge meg, snart ferdig utdannet siviløkonom :)

Jeg vet. :)

Det var derfor jeg blunket. ;) Dine valg, ditt liv. :)

Skrevet (endret)

Eskortepiker trenger da ikke å selge sex. Og hallik kan hun umulig mene, ut ifra det hun skrev i første post :laugh:

:)

Endret av Sukker1
Skrevet

Det startet med at jeg flyttet til Oslo. Fikk mange venner fra Bi, og dro på utesteder hvor ting var "fint og flott"

Fikk tilbud på tilbud. Sa nei hver gang, jeg var veldig sjenert.

Men en dag kom det en veldig hyggelig mann bort, vi snakket litt sammen, om jobben hans og skolegangen min, også spurte han meg bare helt ut fra løse luften, om jeg ville være "følget" hans på en stor middag, han skulle kjøpe kjole til meg, betale frisørtime, negltime osv...

Jeg sa ja.

Det var starten på eventyret.

Tipper han er en god del eldre enn deg, men glad i pene unge damer : )

Selv har jeg blitt invitert til syden sammens med en eldre mann jeg knapt kjenner. Noen av disse eier div.uteplasser i syden , og ønsker at jeg skal bli med dem til syden , og kanskje jobbe litt for dem der sier de , de betaler flyreise og hotell og allt osv . De vil ha pene blonde norske damer . Og dette får de bare tak i hjemme i Norge.Men jeg har takket nei. Synes " jobbtilbudet " høres litt merkelig ut, snuskete ut.

Er vell nok av damer DER som kan jobbe for han. Hvorfor meg. Nei, tror ikke dette er noe for meg.Vil ikke rote meg opp i noe - som kan vise seg å være eskorte-tjenester...

Bli lurt inn i noe. Jeg ikke aner helt hva er. Greit å være skeptisk til

merkelige og uventede jobbtilbud man får fra fremmede eldre menn- ute på byen ...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tipper han er en god del eldre enn deg, men glad i pene unge damer : )

Selv har jeg blitt invitert til syden sammens med en eldre mann jeg knapt kjenner. Noen av disse eier div.uteplasser i syden , og ønsker at jeg skal bli med dem til syden , og kanskje jobbe litt for dem der sier de , de betaler flyreise og hotell og allt osv . De vil ha pene blonde norske damer . Og dette får de bare tak i hjemme i Norge.Men jeg har takket nei. Synes " jobbtilbudet " høres litt merkelig ut, snuskete ut.

Er vell nok av damer DER som kan jobbe for han. Hvorfor meg. Nei, tror ikke dette er noe for meg.Vil ikke rote meg opp i noe - som kan vise seg å være eskorte-tjenester...

Bli lurt inn i noe. Jeg ikke aner helt hva er. Greit å være skeptisk til

merkelige og uventede jobbtilbud man får fra fremmede eldre menn- ute på byen ...

Ja, jeg er 25. Mennene er i alder 32-48 år.

Men de mennene jeg treffer, er ganske kjente i Oslo. (jeg visste hvem to av dem var, fra før)

Jeg googlet mennene. Så jeg tokk en del forhåndsregler.

Jeg er ikke blond, og har aldri blitt tilbudt å jobbe i syden, tror også at jeg hadde takket nei til det "jobbtilbudet"

Det med eskorte tjenester kan du kun rote deg borti selv. Du må melde din interesse ett sted. (Ifølge bekjente som har vært en svært liten tur innom slike byråer)

Endret av Sukker1
Skrevet

Å herregud.

Jeg vil anslå at 95% av alle kvinner mellom 15 og 55 har fått tilbud om gratis sydentur, selvsagt med eget rom, blablabla, en eller hundre ganger. Ikke få det til å høres så spesielt ut da. :fnise:

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...