Gå til innhold

Anonymus

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg liker ikke den her nye ordningen m "anonym" artig m ett navn på folk man debaterer m!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Er spesielt slitsomt når det er flere som bruker anonym i en debatt, vanskelig å vite hvem som skrev hva...

Skrevet

Den som ikke er registrert kan også vise et navn.

Bare ta det med nederst i teksten. icon_wink.gif

12

Skrevet

Men flere føler seg kanskje "tvunget" til å registrere seg da, og det er jo bare fint!12

Skrevet

Jeg er nybegynner både her inne og internett i det hele tatt.(ikke le da hvis dere ser på alderen min.)Noen trenger litt lengre tid på å sette seg inn i ting enn andre! Det er jo ikke noe problem å registrere seg,for en trenger jo ikke å oppgi mer om seg selv enn det men vil!! Foresten kan noen si meg hvordan jeg får til å hente opp noen av de smiletegnene som står nederst på siden? Må man skrive alt som står hver gang?? (Bær over med meg da) he he !! icon_smile.gif

*Embla*1212[ Dette Innlegg er endret av: EMBLA den 2002-02-27 19:22 ]

Skrevet

www.kvinneguiden.no/Forum/faq-norwegian.php#regler

Embla, les litt her du, så finner du sikkert mange svar på ting du lurer på. Det er mange oss som ikke er vel bevandret i dataens verden, og mange som er forvirret i det nye forumet hvor noe er litt annerledes icon_biggrin.gif

Det kommer helt sikkert!12

Gjest sexysadie
Skrevet

Man lærer seg dette dataopplegget etterhvert!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig man skulle ikke ha anledning til å være her på KG uten å registrere seg.....*sss*

• 13 år senere...
Skrevet

Jeg liker ikke den her nye ordningen m "anonym" artig m ett navn på folk man debaterer m!

Syns det er enda verre med de som ikke klarer å skrive.

Anonymkode: 22d9a...2e3

• Liker 1
Skrevet

Syns det er enda verre med de som ikke klarer å skrive.

Det verste er de som drar opp over 10 år gamle, meningsløse innlegg for å kommentere skrivefeil.

Anonymkode: 53841...64b

• Liker 2
Skrevet

Jeg ante ikke at man kunne være her uten å registrere seg, så har jeg lært noe nytt i dag også! 

Er det de uregistrerte som har Gjest .... i nicket sitt?

Skrevet

Jeg ante ikke at man kunne være her uten å registrere seg, så har jeg lært noe nytt i dag også! 

Tråden er nesten 15 år gammel. Ting har forandret seg siden den gang.

• Liker 1
Skrevet

Man kunne skrive uten å registrre seg før, men ikke nå.

Brukere som slttr seg vil auomatisk få gjest_  foran navnet på alle innlegggene sine. Sletter du deg, vil innleggene dine bli stående under nicket Gjest_Frida.

Anonymkode: 8f729...0ea

Skrevet

Det verste er de som drar opp over 10 år gamle, meningsløse innlegg for å kommentere skrivefeil.

Det var jo ikke meningen. Dette innlegget var et av de første jeg kom til da jeg åpnet forumet. Vet ikke hva som har skjedd. Hadde jeg sett det hadde jeg ikke kommentert det.

Skrevet

Man kunne skrive uten å registrre seg før, men ikke nå.

Brukere som slttr seg vil auomatisk få gjest_  foran navnet på alle innlegggene sine. Sletter du deg, vil innleggene dine bli stående under nicket Gjest_Frida.

Anonymkode: 8f729...0ea

Aha, tusen takk for oppklaringen!

Og God Jul til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...