Gå til innhold

blogg hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

Hei.

Nå har jeg brukt blogger.no (google) sin blogg tjeneste. laster opp en del bilder, men i dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde overskridet bildekvoten :O

syntes det rett og slett var teit at de har grensen på det..

så er det noen som vet om andre blogg tjenester som har ubegrenset lagring av bilder, eller veldig stor kapasitet i det minste? og gjerne med enkel flytting av de innleggene som alt er skrevet..

bloggen har bare vært oppe siden juni, og har ikke skrevet så mange innlegg heller egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Teit"? Skulle likt å se hvor godt nettverket deres hang sammen om alle fjortisbloggerne kunne laste opp så mange bilder de ville.

I stedet for å flytte kan du jo lage deg en bruker på flickr, photobucket etc., og bruke img-tagen?

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

"Teit"? Skulle likt å se hvor godt nettverket deres hang sammen om alle fjortisbloggerne kunne laste opp så mange bilder de ville.

I stedet for å flytte kan du jo lage deg en bruker på flickr, photobucket etc., og bruke img-tagen?

ja, jeg synes det er teit at en blogg som har vært i bruk siden juni alt nå ikke kan ha flere bilder. men det er nå meg... hvertfall når en blar i andres blogger og de har bilder som de har hatt i flere år.

har en photobucket konto, men den blir jo fort full den også.

hadde jo vært greit å hatt en side hvor alt kunne legges ut fra, tungvint å måtte innom mange ledd for å få lagt ut bilder.

synes nå hvertfall jeg.

Endret av Cupcakes
Skrevet

Du kan visst oppgradere lagringsplassen til 20 GB for 5$ i året. Og så er det kanskje en idé å skalere bildene før du laster dem opp :) Selv laster jeg heller opp bildene til flickr, men så er vel min blogg mer en slags fotoblogg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...