AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Har sett på noen ganger fordi jeg synes hun har hatt interessante gjester, men er lite imponert over henne... Den latteren... Og hvorfor i alle dager får hun intervjue folk på engelsk?
Gjest Silvermist Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ikke så begeistret for henne. Hun presser så veldig på at folk skal prate om ting de har gitt klart uttrykk for at de ikke vil si noe om. Husker hun intervjuet en fransk (?) dame som hadde vært kidnappet av en geriljagruppe i mange år og nettopp sluppet fri. Damen sa klart fra om at hun ikke ønsket å prate om hvordan hun følte det når hun var fanget, men Trude spurte om og om igjen noe a la "Men du må jo ha gjort deg noen tanker mens du satt der?" "Savnet du familien? Gråt du? Det må du jo ha gjort?". Det var ekstremt pinlig å se på, og jeg ble ille berørt på intervjuobjektets vegne. Har observert dette flere ganger. 1
Gjest Consensio Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har heller aldri skjønt at hun har fått jobbe som programleder. Hun var sikkert en flink journalist, men hun egner seg ikke foran kameraet. Syns hun er slitsom, frekk og til tider skikkelig sur. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Nå leste jeg at det blir tatt av plakaten, det var da enda godt! Enig med Consensio, noen ganger er hun skikkelig frekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå