Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne sesongen av Trekant?

:question:

Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy putefaktor, ihvertfall...

Utrolig kleint med de nakne menneskene som damen sto å vise ting på!

• Liker 2
Skrevet

Syns det i fjor var gøy. Ikke det heeeelt store, men likte programlederne. Dette årets programledere falt ikke heeelt i smak, men kanskje det bedrer seg. Likte Bergenseren da. Ellers... Syns det var overraskende dårlig denne gangen. DESSVERRE.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Kleint med det klinekurset, jeg ville nesten ikke se på.

Imponert over hvor flink bergenseren var til å holde maska under kurset i erogene soner :fnise:

Kommer nok til å fortsette å se på det, jeg er ikke voksnere enn at jeg sitter å gapskratter gjennom hele greia :gjeiper:

Skrevet

Så langt syns jeg programlederne i fjor virket mye bedre, men det kan jo hende det endrer seg. Ellers gleder jeg meg masse til å se mer. Men veldig høy putefaktor i år, ja. :fnise:

Skrevet

Damn!! Fikk ikke sett første episode :(

Er det noe sted jeg kan se den online? Gratis?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg synes det var morsomt nok. Men de må nok servere noe bedre om jeg skal bli like hekta som jeg var i fjor ;)

Gjest Cecilia L
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Klinekurset var superkleint, men jeg er imponert over at man kan kline på kommando på den måten, og med kamera rett opp i ansiket. Festlig da, at de liksom hadde gjort settingen litt naturlig, i en kinosal. :ler:

De nakne folkene var også spesielt. Men morsomt/pinlig da han klapset henne på rumpa.

Ellers litt snedig at iallefall to av programlederne fortalte om da de debuterte første gang. Hvor mange ganger kan man debutere, egentlig. :klo:

Alt i alt en pinlig, drøy halvtime.

Endret av Cecilia L
Skrevet

Tusen takk for link :) Har akkurat sett første episode nå. Utrolig pinlig, satt med hendene foran ansiktet flere ganger :rodmer:

Men jeg likte det, og jeg kommer til å følge med. Synes hun jenta var helt nydelig og sjarmerende, hun virket så ekte liksom :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Helt greit, men synes den forrige sesongen virket mer spennende og "givende".

Programlederne var litt skuffende i forhold til de i den første sesongen.

Skrevet

Helt greit, men synes den forrige sesongen virket mer spennende og "givende".

Programlederne var litt skuffende i forhold til de i den første sesongen.

Jeg også, men da var det jo helt nytt! Og dette var jo bare første episode. Tror det blir bra jeg :)

Skrevet

Hvorfor er det så pinlig å se på? Reagerer ikke jeg. :gjeiper:

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Det teiteste jeg har hørt i dag ang. dette programmet var noen som ringte inn til Radio Norge, og sa at det fikk folk til å tenke at nå skulle de ut å voldta.. Det kom til å forsterke hele voldtektsbølgen og var respektløst ovenfor ofrene.

Det er jo opplysnings-tv, og sånn sett har vel ofte seksualundervisningen vært litt klein. Så alt er som det skal være :fnise:

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Hvilke dager og klokkeslett går det? :) På nrk3?

Gjest Cecilia L
Skrevet

Hvorfor er det så pinlig å se på? Reagerer ikke jeg. :gjeiper:

Jeg synes det er pinlig når seksualopplysning blir veldig klinisk. :) Og når man attpåtil skal gjøre det kult og liksom-laidback blir det ekstra kleint og pinlig. ;)

Men det er bra underholding, så jeg klager ikke. :ler:

• Liker 4
Skrevet

HAHAHAAH jeg har ALDRI sett trekant før, men dette var utrooooolig kleint................

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var helt grei første episode. Jeg likte ikke kline kurset så veldig mye da. Jeg likte best kurset om de erogene sonene, men jeg må innrømme jeg fikk litt sjokk da sexologen tok på godsakene til modellene. :fnise:

• Liker 2
Gjest Badedrakt
Skrevet

Jeg likte bedre programlederne i forrige sesong,men jeg har jo bare sett en episode hittil så det kan jo endre seg.

Alt i alt synes jeg det var bra og underholdende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...